Meillä joulu budjetti noin 4500-5500€ ja vuodenvaihde 3000-3500€
Kommentit (44)
Jaa. Tulit sitte leuhkimaan... No, noilla rahoilla vois lähteä ulkomaille joulun ja uuden vuoden viettoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään budjettia. Ostetaan kaikki lahjat mitä lapset toivoo. Syödään hyvin. Alkoa ei meillä kulu eli siihen ei tuhlata.
ÄLÄ RUOKI TROLLIA.
En ole mikään trolli. Mun lapset ei toivo mitään iphoneja. Yleensä niihin lahjoihin menee jotain 100-200 euroa. Asutaan ulkomailla eikä tänne tule mitään lelukuvastoja kotiin, lapset toivoo jotain 5 lahjaa yleensä. Ja me aikuiset ei osteta mitään lahjoja toisillemme, koska joulu on lasten juhla.
Ja jos luulit mua trolliksi koska emme ryyppää niin kyllä, selvä joulu on mahdollinen!
Mulla on joulubudjetti 30 euroa ja mitään uuden vuoden budjettia ei ole!
Veljen perheen luokse kokoontuu koko suku. Vanhemmat maksavat ruuat ja lahjat, muille ei tule kuluja joulusta. Yhteinen joulu on aina ihana!
Ei lasketa kuluja. Eipä nuo laatikot sen enempää maksa kuin arkiruoka.
Vierailija kirjoitti:
Ap kirjoita palstalle vasta sitten, kun osaat yhdyssanat. Joulubudjetti on yhdyssana.
No ei nyt viititä olla pikkumaisia. Kiva aloitushan tuo on.
sivusta
Ei siihen paljoa mene, kahdestaan ollaan ja hyvää ruokaa syödään, joten sanotaanko 300e lahjoineen. Joulupäivänä syödään kyllä sukulaisissa. Toisillemme ei osteta, mutta suvun lahjoihin menee rahaa. Uuteen vuoteen meneevielä vähemmän, koska raketteja ei ostella.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään budjettia. Ostetaan kaikki lahjat mitä lapset toivoo. Syödään hyvin. Alkoa ei meillä kulu eli siihen ei tuhlata.
Meilläkään ei muuten ryypätä, mutta jouluna otetaan lasilliset viiniä jouluaterialla.
En le ikinä laskenut budjettia, ostetaan lahjat ja ruoat ja siinä se. Voihan se olla että muutamia tonneja menee mutta en ole ikinä laskenut, ei oo tullut ees mieleen. No en kyl muutenkaan mieti mitään budjetteja kuin jos on joku remontti tms ja silloinkin suuntaa-antavasti. Ei olla rikkaita mut ei köyhiäkään.
Minulla noin 35 euroa koko joulun budjetti.
T: kiltti mies.
Vierailija kirjoitti:
Joulu 15 486e ja uusivuosi 38 995e. T. Siivooja
Jouu 0-100€, uusivuosi 0€. T: toinen siivooja
Surullista kuulla, että joudutte olemaan säästökuurilla.
Me käytetään paaaljon enemmän rahaa koska ollaan paaaljon menestyneenpiä kuin AP koska varakkuus!
Näin se vain on! Meilläkin lahjat on kaikki tosi kalliita ja on herkku ruokia ja nameja koska joulu ja uusivuosi!
Tulot 590 euroa työttömyyskorvaus joulua en aio mitenkään viettää.
Joulumarkkinoille pääsee ilmaiseksi tunnelmoimaan. Ja torille tulee kaunis, valaistu joulukuusi. Joulukirkkoon eikä Kauneimpiin Joululauluihin ole pääsymaksua. Telkkarista tullee taas jotain jouluista ohjelmaa. Siivottu koti on juhlava. Ei tule isoja kuluja.
Joillaki tuo voimaantuminen on huvittavaa
Vietämme joulun anopin mökillä mieheni kanssa. Anoppi laittaa kaiken, kuluja ei tule. Olemme vieneet kahvia pari pakettia, eli sen 12 euroa maksaa suunnilleen.