Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kova pissahätä kaupassa

Vierailija
09.11.2024 |

Käytiin hesellä käynnin jälkeen kotimatkalla kaupassa ja lapselle tuli pissahätä. Tuossa kaupassa ei ollut asiakasvessaa. Kysyin että voisiko lapsi käyttää henkilökunnan vessaa. (Tuossa oli selvästi vain vessa, ei takahuone. Ovessa luki Wc vain henkilökunnalle). Ei saatu lupaa. Ainoa vaihtoehto oli juoksuttaa lapsi ulos pissalle ja osa ehti siinä ajassa housuun. Miksihän tuota vessaa ei saanut käyttää? Myyjä ei osannut kertoa muuta kuin että se on vain henkilökunnan käytössä. 

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelaa ku se ei ehtinyt uloskaan,nii ois tullu sinne vessan lattialle sit. Olisitko siivonnut tai korvannut?

Olisin tietysti. 

Vierailija
22/62 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää ne pimppihedelmänne kotona kunnes oppivat sisäsiisteiksi. Maailma pelastuu ja kaikilla on parempi mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan haluta mitään paskavaipparöykkiöitä henkilökunnan vessoihin myymälässä. Hyi stana. Menkää muualle ulostamaan!!

Vierailija
24/62 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissahiekkasäkkien suunnalla haisee useinkin kusi!

Vierailija
25/62 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jotkut säännöt yrityksellä

Työntekijöiden laukut, lompakot ja muut tavarat voivat olla heppoisessa kaapissa, jonka lukon osaaja tiirikoi hetkessä auki. 

Vierailija
26/62 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissahiekkasäkkien suunnalla haisee useinkin kusi!

Se voi olla myös jonkun varttuneemman kissaleidin hajuvesi.

Vierailija
27/62 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaan haluta mitään paskavaipparöykkiöitä henkilökunnan vessoihin myymälässä. Hyi stana. Menkää muualle ulostamaan!!

Sielläkö ei akkojen vessan roskiksessa loju tamppooneja ja siteitä?

Vierailija
28/62 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jotkut säännöt yrityksellä

Työntekijöiden laukut, lompakot ja muut tavarat voivat olla heppoisessa kaapissa, jonka lukon osaaja tiirikoi hetkessä auki. 

Samoin myös muita henkilökunnan tietoja ja firman tietoja esillä jotka eivät ole tarkoitettu ulkopuolisten tiirailtaviksi.

Vierailija
29/62 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökunnan tilat ovat henkilökunnan tilat. Pienissä kaupoissa saattaa olla joku siellä tauolla syömässä, niin ei tosiaan kiinnosta, että kaiken maailman tautiset kusihousut juoksevat vessaan ruokapöydän sivu. Hyi helvetti. Laittakaa lapsille vaipat jos eivät selviä kauppareissusta kusematta.

Se ei ollut takahuone vaan vessa. Ovessa luki Wc. 

Mietin vaan millaisessa kaupassa kävitte, jos WC ovi jossain asiakkaiden täysin näkyvillä? En ole ikinä nähnyt hevi hyllyjen,kassojen vieressä henkilökunnan vessaa. Monessa kaupassa olen vuosien aikana käynyt,mutta ei tule mieleen missä voisi olla vessa noin näkyvissä henkilökunnalle. Tai sit ootte asioinut jossain ihan ihme liikkeessä,jonne mulla ei vaan oo ollu ikinä asiaa.

Vierailija
30/62 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sielläkö ei akkojen vessan roskiksessa loju tamppooneja ja siteitä?

Ne eivät haise kuselle ja paskalle.

Vierailija
31/62 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat ällöjä tautipesiä muutenkin. Hyi.

Vierailija
32/62 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökunnan tilat ovat henkilökunnan tilat. Pienissä kaupoissa saattaa olla joku siellä tauolla syömässä, niin ei tosiaan kiinnosta, että kaiken maailman tautiset kusihousut juoksevat vessaan ruokapöydän sivu. Hyi helvetti. Laittakaa lapsille vaipat jos eivät selviä kauppareissusta kusematta.

Mietin vaan millaisessa kaupassa kävitte, jos WC ovi jossain asiakkaiden täysin näkyvillä? En ole ikinä nähnyt hevi hyllyjen,kassojen vieressä henkilökunnan vessaa. Monessa kaupassa olen vuosien aikana käynyt,mutta ei tule mieleen missä voisi olla vessa noin näkyvissä henkilökunnalle. Tai sit ootte asioinut jossain ihan ihme liikkeessä,jonne mulla ei vaan oo ollu ikinä asiaa.

S-marketissa. Kassojen jälkeen pelikoneiden vieressä oli tuo vessanovi. 

Vierailija
33/62 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä hesellä oli varmasti vessa. Miksi ette käyneet siellä pissalla? 

Käytiin ennen heselle menoa pissalla niin lapsella ei ollut hätä.

Montako tuntia te siellä Hesellä olitte? 

Vierailija
34/62 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miten muut tekee, mutta kyllä minä suunnittelen pienen lapseni kanssa reissut aina niin, että on vessatauot suunniteltuna ja ruokapaikka, jossa on vessa. Tämä on vähän pakko, kun lapsi on vasta vaipoista oppinut pois. Joku voi ajatella, että onpas huoh rajoittavaa. No onhan se, mutta itsepä olen lapseni tehnyt, ja sen ehdoilla joutuu menemään. Kun kasvaa isommaksi, niin sittenhän tällaiset asiat helpottuu. 

Vierailija
35/62 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-market

Ai,sentään mun läheisessä s marketissa on asiakasvessa. Sinne pääsee bonus korttia näyttämällä.

Vierailija
36/62 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin väittää että yhdessäkään ruokakaupassa ei henkilökunnan WC ole asiakastiloissa. Toki nyt jos jostain omakotitalosta on rempattu pieni marketti, mutta siinä tapauksessa lapsi voi yhtä hyvin pissata ulos kaupan eteen.

Ja itse kaupassa töissä, päästän asiakkaat henkilökunnan WC käyttämään, mutta mutta kauppiaan kanssa sovittu että pitää jäädä norkoilemaan lähistölle, koska WC on pukuhuoneessa.

Vierailija
37/62 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä hesellä oli varmasti vessa. Miksi ette käyneet siellä pissalla? 

Käytiin ennen heselle menoa pissalla niin lapsella ei ollut hätä.

Montako tuntia te siellä Hesellä olitte? 

Alle tunti.

Vierailija
38/62 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei ole vieläkään oppinut että lapsi viedään pytylle aina kun on mahdollisuus vaikka lapsi sanoisi ettei pissata

Vierailija
39/62 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia sitten myyjänä töissä ja oli kyllä ihan jokapäiväistä nämä ihmiset, jotka ei tajunnut, että nämä ärsyttävät pikkusäännöt ei ole myyjien keksimiä, eikä myyjät saa niitä katsella läpi sormien. Ainoa, mitä olisin voinut ap:n tilanteessa tehdä, oli kysyä lupaa kauppiaalta, jos hän sattui paikalla olemaan ja lupaa hän tuskin olisi antanut, koska ei halunnut madaltaa kynnystä luistaa säännöistä jatkossakaan. 

Luulisi, että on itsestäänselvää, että pikaruoan ja -juoman jälkeen tulee vessahätä pikkulapselle. Kannattaa opetella ennakoimaan lapsen tarpeet paremmin, koska mitä enemmän kodin ja perheen ulkopuolella liikutte, sitä useammin joudutte tilanteisiin, jossa lapsesi on universumin keskipisteen sijasta pelkkä ihminen muiden joukossa

Vierailija
40/62 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseinen wc on elintarviketyöntekijöiden käytössä, niin ei sitä voi muut käyttää! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi