Olen vähän alla päin, mitä kannattaisi tehdä?
Olen surullinen nykyisestä poliittisesta tilanteesta, niin Suomessa kuin maailmalla.
Mikä voisi piristää juuri tänään?
Kommentit (15)
Mieti että vuoteen 2027 on enää vähän aikaa. Orpo poistuu viimeistään silloin, jää sopeutumiseläkkeelle.
Trump on jo vanha ja saattaa kuolla hetkenä minä hyvänsä.
Laita kaverille tai tutulle viestiä
Naapurista tulee tosi hyvä pullantuoksu. Varmaan huomista Isänpäivää varten leivotaan. Työpaikallakin paistettiin juuri pullaa. Itse en syö pullaa. Mutta on se vaan niin hyvän tuoksuista silti!
Poliittiselle tilanteelle ei voi pieni yksilö tässä hetkessä mitään, joten ei kannata uhrata mielenrauhaansa sellaisiin, mille ei mahda mitään.
Somet ja uutiset kiinni, eletään omassa ilon ja hyvyyden kuplassa.
Mitä jos menisit jonnekin luontopolun laavulle tai notskipaikalle paistamaan makkaraa?
Seuraa auringonlaskua, joka on ihan pian käsillä.
Maailma menee aina vaan hullummaksi....mutta siitä pääsee etäämmälle kun jättää uutisten katsomisen ja lukemisen vähemmälle ja keskittyy elämään omaa elämää niiden lähimmäistensä kanssa jotka omassa ympäristössä on. Suosittelen uutis ja somepaastoa.
Ajattelin itse katsoa Yle Areenasta Kaurismäen Kuolleet lehdet. Illalla tv:stä tulee myös Elämäni biisi. Pakko käydä kävelyllä myös, koko päivän oon ollut kotona kun arkena ei täällä käy kun hätäisesti nukkumassa. Ajattelin myös pitäisikö kaupasta napata matkaan joku pokkari, niin saisi lukemalla ajatukset muualle. Toisaalta tuntuu ettei keskittyminen riitä nyt lukemiseenkaan. N30+
P.s. miten hlvetissä mun lauantai kuulostaa niin keski-ikäisen tai eläkeläisen kirjoittamalta?! 😅
Älä tee ainakaan niin kuin minä teen, eli menen ostamaan 6-packin. Auttaa se yhdeksi illaksi.
Lähdetään tenkkaan laulamaan karaokea Magan kunniaksi?
Oma resepti parempaan mieleen silloin, kun on alakuloinen olo:
1. Tee joku pieni rästihomma, esim. tiskaa tai siivoa kaappi
2. Käy kävelemässä, mielellään luonnossa jos mahdollista mutta kaupungin kadutkin käy
3. Käy ruokakaupassa
4. Tee hyvää ruokaa ja syö
Noiden jälkeen olo on AINA tosi paljon parempi.
Tee hyvää ruokaa ja käy kävelyllä 😊 katso joku hyvä sarja tai elokuva