Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alavatsakivut alkuraskaudessa, parina päivänä kipeämpiä tuntemuksia??

13.09.2008 |

Tein viikko sitten plussatestin, ICSIllä saatiin tämä raskaus alkuun.

Jo ennen plussaamista muutaman päivän nipisteli alavatsaa ja jatkuu edelleen, välillä ei ollenkaan mut välillä vähän enemmän. Nyt sitten eilen töissä tuntui yhtäkkiä sellainen kouraisu mahassa ja vihlontaa, nuo nipistelyt eivät ole olleet kipeitä mutta nuo eiliset kivut olivat. Ehkä jonku vajana tunnin ajan niitä oli 4-5 kertaa, ensimmäinen niistä pahin, mutta illalla ei yhtää kun kotia pääsi ja tänä aamuna hieman vihlontaa.

Nuo nipistelyt kait on ihan normaaleja, se mulla olikin ainut mistä ajattelin et voisin olla raskaana, normaalissa kierrossa ei nipistele.

Mutta on muilla kokemuksia tuollaisista kipeistä vihlaisuista, mitään vuotoa ei ole mut pelko keskenmenosta on suuri. Kuinka yleistä olis et ensin alkais kivut ja vasta sitten vuoto, eri palstoilta kun lukee niin monella on ensin tullut vuotoa ja sitten vasta kipua.

Viikkoja vasta 4+4, mulla olis 1.10 lääkärikäynti mut siihen on niin pitkä aika, onkohan ennen sitä mahdollista nähdä ultralla onko kaikki hyvin? Kuinka aikaisin ultralla näkee?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun viestit menee ihan väärään paikkaan. Eilen laitoin viestiä odotuspuolelle niin se meni keskenmenopuolelle vaikka sinne olin jo yhden laittanut. Valitsin odotuspuolelta uusi vieti mut meni sinne ja nyt tämä viesti piti mennä odotuspuolelle mut tuli sit kuitenkin tänne. Ihan sekaisin näillä sivuilla nyt et mihin mikäkin menee ainakin mulla.

Mut jos joku osaa täällä vastata niin hieno juttu.

Vierailija
2/3 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas häiriköimässä:-)

Mulla on ollut alkuraskauksissa tosi kipeitä repäsykipuja ja pistelyitä muutenkin. Niin kauan, kun ei tule kirkasta verivuotoa, niin kaikki on kunnossa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkikin sanoo et on varmaan ihan normaalia, mutta kun se huoli on niin kovin suuri. Niin kauan on tätä toivottu ettei vieläkään tahdo uskoa et olis totta.

Tänään on ollut ihan hyvä päivä vähän nipistelyjä, mut ei sen kummempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi