Ihmiskunta muuttaa itseasiassa Mars planeetalle
Kommentit (79)
Tiedelehtien kestoaihe. Aikataulut pettäneet jo moneen monituiseen kertaan. Selvää on, että joskus sinne mennään, mutta milloin? Oma veikkaus on haarukassa 2050-2100, ja sekin edellyttää merkittäviä teknologisia edistysaskelia nykyisestä.
Haluaisin nähdä ensimmäisen matkan sinne. Elon Musk sen ainakin rahoittanee, näin uskon. Tuskin itse lähtee neitsytmatkalle mukaan kumminkaan.
Ei tule tapahtumaan tuhansiin vuosiin, sillä kuuhunkin mennään tällä hetkellä surkeammalla ja havemmalla kalustolla kuin 60-luvulla
No jos ihmiskunnalla tarkoitetaan Muskia ja muita superrikkaita, niin voi pitää paikkansakin. Koko ihmiskunta? Merkittävä osa ihmiskunnasta? Ei todellakaan.
Lapsena kerrottiin, että tuolla asuu vain vihreitä?
Minulle kävisi kyllä hyvin, että kaikki vihreät lähetettäisiin tuonne, vaikka heti!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä ensimmäisen matkan sinne. Elon Musk sen ainakin rahoittanee, näin uskon. Tuskin itse lähtee neitsytmatkalle mukaan kumminkaan.
Voisiko ensin järjestää toisenlaisen neitsyt-matkan, vaikka risteilyn muodossa, tänne lähtisin heti T kiihkeä Pentti 62v
Vierailija kirjoitti:
Ei tule tapahtumaan.
No sitähän me nyt elävät ei tulla koskaan tietämään. Mutta nähdäänkö 1. ihminen Marsissa, toivottavasti.
Elon muskilla on tuo visio, jonka eteen tekee töitä ja jota markkinoi. Laittaa paljon rahaa siihen.
Myös Suomessa muskin seuraajat ja kannattajat markkinoivat tuota hänen ideaansa.
Musk saa paljon ihmisiä kääntymään omaan uskoonsa. Niinkuin vaaleissa kun kävi.
Rahan mahti. Ja nyt on lisää 27 mrd dollaria laittaa vaikka kapselin kehitykseen.
Itse asiassa!