Sinä joka tienaat alle 2000 e/kk netto, mitä työtä teet?
Itse olen sairaalalla sihteerinä ja netto 1920 e/kk.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Nettopalkka ei kerro juurikaan siitä paljonko ansaitset. Veroprosentin voi itse nostaa korkeammaksi jos ei halua maksaa jälkiveroja.
Nettopalkka on kuitenkin se, jolla kaikki meistä elää. Jos sinulla on veroprosentti asetettu päin hanuria niin se koskee vain sinua. Aika harva laittaa tahallaan itselleen liian korkean veroprosentin.
Palstaterapeutti. Dollari trollari. Maksan siitä että saan yrittää aivopestä ihmisiä kirjoituksillani 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaanhoitaja, palkka 1500€/kk
Niin, ilman vuorotyölisiä.
Vierailija kirjoitti:
Teen 60% työaikaa markkinoinnin parissa ja nettotuloni on 2000-2300 euroa kuussa riippuen projekteista.
Tuohan on todella hyvä palkka 60 prosentin työajasta! Nyt ei kyllä tule sympatiaa. Ihan turhaan uhriudut.
Vierailija kirjoitti:
Myyjä, vuorotyö ruokakaupassa. Nettopalkka keskimäärin 1700e/kk.
Olen työkyvyttömyyseläkeläinen ja saan 1500 e tukia kuukaudessa. Ajattelin mennä hyllyttämään ensi kesäksi jolloin saan tukien päälle 1800 brutto. Muuten en tuollaista homma edes harkitsisi.
1990eur netto, oiko lukija ja kielen huoltaja pien kustantamossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaanhoitaja, palkka 1500€/kk
Niin, ilman vuorotyölisiä.
Eikä kyllä tee kokopäiväistä työtä tuolla nettopalkalla.
37,5 h/vk tarjoilija lounasravintolassa. Netto 1700. Eipä naurata!
toimitusjohtaja/osaomistaja keskisuuressa yrityksessä. pienellä palkalla mennään. toki joka toinen vuosi noin 150k€ osingot jotka vähän auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyjä, vuorotyö ruokakaupassa. Nettopalkka keskimäärin 1700e/kk.
Olen työkyvyttömyyseläkeläinen ja saan 1500 e tukia kuukaudessa. Ajattelin mennä hyllyttämään ensi kesäksi jolloin saan tukien päälle 1800 brutto. Muuten en tuollaista homma edes harkitsisi.
Jotta eläkkeeseesi ei kosketa saat tienata n. 990€/kk
Olen mies ja myyn ahteria. Brutto ja netto ovat samat, eli noin 1500 kuussa riippuen siitä paljonko peräloosteri kestää.
1620e suurinpiirtein nettopalkka, sisältäen paljon viikonloppuvuoroja. Puutarhuri/viheralueiden kunnossapitäjä kaupungilla.
Ihan saatanan paska palkka. Mutta kyseinen työ onkin sitä, että soittelemalla ja paskaa puhumalla saadaan vaikka sokea tilaamaan turhia lehtiä. Ihan oikeudenmukaista, ettei moisesta hommasta makseta elämiseen riittävää palkkaa.
1990-luvun lamassa, kun töitä ei tahtonut löytää millään hitollakaan, niin joku saattoi kärvistellä neljäkin vuotta jossain Mäkkärissä, kunnes sitten lopulta onnistui pääsemään kursseille ja sitä kautta uuteen ammattiin. Just se karenssin pelko ja kun ei muutakaan saanut, piti kiinni Mäkkärissä. Mäkkäri kun ei irtisano vasta kun jos teet työpaikalla jonkin rikoksen, niin se on silleen varma duunipaikka. Mutta hirveän huonoa palkkaa maksaa, että sen puolesta siellä ei ole mitään syytä olla talon kirjoilla. Tienaako siellä nykyään viittäkään sataa kuukaudessa. Vaikeeta on ollut.