Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä miehen huomioimiseen ja hemmotteluun!

19.02.2007 |

Minun mies on vähäpuheinen, jonka kanssa on mahdotonta alkaa keskustelemaan, miten parisuhdetta tulisi hoitaa ja mitä minä häneltä toivon. Olenkin tullut siihen tulokseen että teot puhuisivat puolestaan, ja kun annan hänelle riittävästi positiivista huomiota ja välittämisen osoituksia, hänkin alkaisi sitten vastaamaan niihin. Hän on kuitenkin hyvä ihminen, ja olen ollut turhan äkäinenkin häntä kohtaan, helposti tulee vain valitettua kaikesta ja oltua naama väärinpäin.

Jotenka nyt on aika kääntää kelkkaa kohti parempia aikoja! Kertokaa hyviä vinkkejä, pieniäkin arkipäivän juttuja, millä huomioida häntä ja näyttää että välitän.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä halitaan, lapsikin haluaa samaan syliin kun näkee,että halaillaan.

Ehkä joku hartioiden hieronta olis kiva juttu.

Kyselee, miten töissä meni jne. Yhteinen harrastus tms.

Vierailija
2/6 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niiden avulla voi saada aikaan " positiivisen kehän" eli että perhe-elämästä löytyy yhä enemmän niitä hyviä asioita huonompien sijaan. Tässä pari meillä toiminutta ideaa:

Ruokaa : ). Meillä ainakin toimii hyvin, jos joskus jaksan värkätä vaikka jotain vähän erilaisempaa iltapalaa, jota sitten yhdessä syödään lapsen mentyä nukkumaan.

Sitten mieheni ilmiselvästi tykkää siitä, kun tuon esille hänen hienoa tapaansa olla isi. Kerron esim. kuinka lapsi on päivän mittaan kysellyt isin perään ja ikävöinyt (nyt on juuri sellainen vaihe meneillään).

Silloin tällöin järjestän miehelleni ihan omaa aikaa, ts. lähden lapsen kanssa kahdestaan esim. vanhempieni luokse pariksi päiväksi. Kaikilla on silloin kivaa, tosin nykyisin miehelle meinaa vaan tulla meitä ikävä!

Kesken päivää saatan lähettää miehelle töihin ihan vaan tekstarin tyyliin " Tuli tässä mieleen että oletpas ihana mies!" . Sellaisesta tulee kuulemma oikein hyvä mieli.

Nyt pitää mennä, mutta palaan jos mieleen tulee vielä jotain muuta!

t. Ompunäiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

komppaan tota sms hommaa, voi lähettää rakastavia taikka jopa hieman villimpiäkin tekstareita, työn sähköposteja kun voi muutkin lukea.

Ehkä tekstarissa voi luvata jotain, minkä sitten illalla toteuttaa kun kersat on nukkumassa.

Ylläri menot, eli tekstaat kaverille aamupäivällä että nähdään klo 18, bussiasemalla. ja sitten vasta siellä kerrot että olet hankkinut liput lätkämatsiin, lapset on mummolassa koko viikonlopun! ja sitten drinksuille ja rento loppuviikonloppu.

uudet alus-asut, muina naisina kävelet illalla makkariin missä mies lukee kirjaa sängyssä, taikka telkkarin eteen jos pötköttää sohvalla, ja kysyt että istuuks tää korsetti hyvin t*ssien kohdalta ja onks näiden sukkisten saumat suorassa. Kyllä se ilme on sitten ikuistamisen arvoinen!

lasten kanssa jonkun yllärin järkkääminen isälle, joku rakas isi-piparin kuorruttaminen tai jotain sellaista, mikä on tehty vain isää ajatellen.

Vierailija
4/6 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä niinkin yksinkertaista juttua kuin tekstareita ei ole tullut omaan mieleeni? Taidanpa alkaakin niitä harrastamaan enemmän miehen suuntaan, tähän asti kun ne on olleet enempi pelkkää asianvaihtoa tyyliin sopiiko/ ok.

Ja erotiikka, sehän se meidänkin mieheen puree hyvin, mutta käytäntö on nykyisin niin hankalaa kun poika tuppaa pysyttelemään hereillä turhan myöhään, ja makuuhuoneessa ei uskalla ryhtyä mihinkään villimpään menoon kun poika nukkuu samassa huoneessa. Koko ajan on päällä pelko hänen heräämisestään kesken session. Pienessä kaksiossamme ei ole muuta paikkaakaan pojan sängylle. Toki sitä olkkarissakin voi, mutta menis nyt jo nää pakkaset, sisälläkin on kylmä!

Lisää vain hyviä vinkkejä, jos joltakulta vielä löytyy!

Vierailija
5/6 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni arvosti ihan jokapäiväisiä pieniä juttuja. Silitetty paita, lankatut kengät valmiina töihin lähtiessä, herkullinen ateria odottamassa työpäivän jälkeen, valmiiksi järjestetty yhteinen viikonloppu (miehen ei tarvinnut laittaa tikkua ristiin käytännön järjestelyissä), onko väsy/kipeet hartiat, mulla on hierontaöljyä, anna mä vähän hieron

tapoja on miljoonia.

Vierailija
6/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä itselle on antaa sitä tilaa: joskus, kun huomaa, että toinen on hiljaisella tuulella, tulee sitten aiheutettua vaan lisää ahdistusta kyselemällä ja " piristämällä" ja keksimällä jotain kivaa. Ja sitten ahdistuu itsekin, kun ei se nyt toimi! Se on se tietty leuan asento;) josta oikein kärsivällisellä tuulella ollessani ymmärrän, että rauha on tällä hetkellä paras hemmottelu, mitä voi antaa ja sitten kun mies itse osoittaa merkkiä siitä, että nyt sitten voisi keskustella asiista tai vaikka tehdä jotain hauskaa, niin sitten pistää ne kaikki mahdolliset piristyskonstit ja huomioimiskeinot peliin. Tähän mennessä toiminut, mutta vaatii itseltäni kärsimättömänä ihmisenä aikas paljon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän