Seksiä ilman kortsua ?
Olen n. 30v. Sinkku Nainen ja jonkinverran tulee harrastettua yhdeillan juttuja.
Itse tykkään seksistä ilman kumia ja itse en ole sitä vaatimassa. Toki miehet joskus laittaa kysymättä kumin.
Raskauden ehkäisy on kyllä kunnossa.
Yhden kerran olen sairastanut klamydian. Liekkö hyvää tuuria kun ei ole muuta tullut.
Eli miten muut villit sinkku naiset teettekö ilman kumia miten paljon ja miehet voitte kanssa kertoa omia kokemuksia..
Kommentit (20)
Itse en harrasta ilman kortsua (olen siis sinkku). Arvioin asiaa omalla kohdallani ja minulle se ei ole tautiriskin arvoista.
Tippuria on liikkellä tällä hetkellä oikeen kivasti, sitäkö toivot seuraavaksi.
Pyrin panemaan paljaalla, koska onhan paljon parempaa kuin kumilla. Käyn aiheesta keskustelun kyllä onko luottamusta. Monesti käynyt niin että kumilla aloitettu mut luovun siitä myöhemmin aktin edetessä
Itse olen pannut paljaalla monia ulkomaalaisia naisia. Suomalaisia en viiteen vuoteen, mutta aiemmin heitäkin välillä paljaalla. Koskaan ei ole ollut mitään. Toki voisi nyt käydä testeissä, kun kävin viimeksi vuosi sitten ja sen jälkeen ollut kolme kumppania ja menkkaveret munassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pannut paljaalla monia ulkomaalaisia naisia. Suomalaisia en viiteen vuoteen, mutta aiemmin heitäkin välillä paljaalla. Koskaan ei ole ollut mitään. Toki voisi nyt käydä testeissä, kun kävin viimeksi vuosi sitten ja sen jälkeen ollut kolme kumppania ja menkkaveret munassa.
Sama juttu. Panin kiinalaista mallia paljaalla ja sillä alkoi menkat panon aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Panin kiinalaista mallia paljaalla ja sillä alkoi menkat panon aikana.
Ei ne menkat vaikuvat tautivaaraan hittojakaan. Kyllä on tyhmiä miehiä. Ilmankos taudit leviää nykyisin kuin taudit. Ennen harrastettiin tutkimustenkin mukaan enemmän seksiä ja oli vähemmän seisokkiongelmia ja tauteja miehillä. Enemmän oli järkeäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne menkat vaikuvat tautivaaraan hittojakaan. Kyllä on tyhmiä miehiä. Ilmankos taudit leviää nykyisin kuin taudit. Ennen harrastettiin tutkimustenkin mukaan enemmän seksiä ja oli vähemmän seisokkiongelmia ja tauteja miehillä. Enemmän oli järkeäkin.
Vìttu että olet tyhmä. Ei voi saada tautia sellaiselta, jolla ei sitä ole. Jos on, niin totta kai se veri lisää riskiä.
itse juurikin tautiriskin vuoksi suosin nuorempana immenkalvon omaavia nuoria naisia, koska tein ekat koeajot aina hellästi ja kivasti huhu kiersi ja kaveritkin oli tyrkyllä minulle että saavat painolastin pois itseltään eli kokemattomuuden. ja sehän sopi minulle. joskus paraana vklp puhkaisin kahdelta kaverukselta immekalvot yötä myöten ja tuli niitä muutamat kuukautiset paukutettuakin. koska jonoa oli koko ajan piti tehdä vähän valkkaustakin ja valikoida paremmasta päästä ajoon tytteliä. toki kondomia käytetttiin ehkäisynä. tutkimusmielessä voinen kertoa että vaginoissakin oli koko eroja huolimatta siitä että siellä ei oltu ennen minua käyty
Vierailija kirjoitti:
itse juurikin tautiriskin vuoksi suosin nuorempana immenkalvon omaavia nuoria naisia, koska tein ekat koeajot aina hellästi ja kivasti huhu kiersi ja kaveritkin oli tyrkyllä minulle että saavat painolastin pois itseltään eli kokemattomuuden. ja sehän sopi minulle. joskus paraana vklp puhkaisin kahdelta kaverukselta immekalvot yötä myöten ja tuli niitä muutamat kuukautiset paukutettuakin. koska jonoa oli koko ajan piti tehdä vähän valkkaustakin ja valikoida paremmasta päästä ajoon tytteliä. toki kondomia käytetttiin ehkäisynä. tutkimusmielessä voinen kertoa että vaginoissakin oli koko eroja huolimatta siitä että siellä ei oltu ennen minua käyty
Hienosti toimittu. Nuorena minulla ei vielä ollut tuollaista itseluottamusta mutta kun vanhenin aloitin kunnon panorallin ja sille ei loppua ole tullut ku aina haluttaa saada vaan lisää pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vìttu että olet tyhmä. Ei voi saada tautia sellaiselta, jolla ei sitä ole. Jos on, niin totta kai se ver
Mistä sinä fakiiri tiedät tuntumattomasta onko hänellä tautia vaiko ei. Et mistään. Uskot tietenkin uunona, kun sanoo, että vain yhden puhtaan kanssa harrastanut. Tiedä vaikka olisit viideskymmenes ensimmäinen sinä vuonna ja PALJAALLA.
Vierailija kirjoitti:
Pyrin panemaan paljaalla, koska onhan paljon parempaa kuin kumilla. Käyn aiheesta keskustelun kyllä onko luottamusta. Monesti käynyt niin että kumilla aloitettu mut luovun siitä myöhemmin aktin edetessä
En ole koskaan nainut ilman kondomia, joten en tiedä paremmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nainut ilman kondomia, joten en tiedä paremmasta.
Pönttö!
Miksi et seurustele? Eikö olisi aika kűllikaruselli lopettaa ja vakiintua? Aiotko vielä jatkaa tota touhua kuinka kauan?
H*ro
Miksi suostut miesten kikkeleiden takia käyttämään ehkäisyä?
Etkö tajua että voisit edes sinkkuna kokeilla elämää ilman hormoneita kun tuskin se kikkelin saanti edes on jokaviikkoista...
Naiset miksi te suostutte sinkkunakin miesten vuoksi hormoniehkäisyyn kun harvalla se kullin saanti ihan jokaviikkoista on?
Aina paljaalla. Mä makssan ja ajan vähän ekstraa ettämsaan sellaisia slutseja joilta saa paljaalla
Vierailija kirjoitti:
Miksi et seurustele? Eikö olisi aika kűllikaruselli lopettaa ja vakiintua? Aiotko vielä jatkaa tota touhua kuinka kauan?
H*ro
Heti seurustelen kun mieleiseni ei kaikkoa ja olisin jo asettunut jos se olisi suotu. Katsos raha se vaan ratkaisee lopulta kaikessa. Naiset ovat erittäin persoja rahalle
Ei kannata paljaalla paneskella. Jo alle parikymppisiltä saa tippurin.
Käytän autossa turvavyötä, minulla on kotivakuutus ja harrastan seksiä vain jos käyteään kondomia. "Ei mulle koskaan mitään satu" on naiivi ajatusmalli, jonka seurauksena sinulla kohta on hiv tms.
Kysehän on todennäköisyyksistä mutta on jokseenkin varmaa että useamman henkilön jälkeen suojaamattoman seksin seurauksena tulee joku sukupuolitauti. Ajan kysymys. Nykyisin sekään ei ole ongelma, paitsi herpeksen suhteen, koska sitä ei voi hoitaa. Kipeä vaiva, vaikka voi pysyä piilossa pitkäänkin.
HIV ei ole enää tänä päivänä ongelma, mutta vaatii loppuelämän kestävän hoidon. Hiv ei lyhennä hoidettuna elinikää.