Mies avautuu pettämisestä
Mies kertoo kuukauden tapailun kohdalla, että on pettänyt aiemmissa suhteissa. Ei kertonut sen enempää yksityiskohtia, vain että kun suhteessa on mennyt huonosti näin on käynyt.
Punainen lippu vai kiitettävää rehellisyyttä? Nythän mies voi sanoa, että hänhän kertoi, että näin voi käydä. Toisaalta oli pahoillaan että tuli kertoneeksi. Luottaus on vähän mennyt. Iän suhteen, ollaan keski-iässä molemmat.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Voi nyt v. On kai tämä aika selvää sitten. Mies sanoo, ettei ole mikään sarjapettäjä ja on ollut pari vuotta sinkkuna ja on kuulemma ollut hiljaista ja miettinyt asioitaan. Itseä vaan mietitytti, että sanoo olevansa omistushaluinen ja varmistelee kyllä aina välillä, etten ole kiinnostunut kenestäkään muusta tai suunnittele sellaista. Ajattelin että se liittyy siihen kun on ollut kauan sinkkuna ja haluaa kovasti suhteen. Että sitten leväyttää kaikki omat mokat, että toinen lähtee ajoissa ennenkuin sattuu (joka on vähän omakin asenne). Olen itse silti varovaisempi, nuorempi ja vientiä olisi kyllä muutenkin aika paljon, niin tätä täytyy kyllä miettiä vaikka onkin aivan ihanan oloinen mies.
ap.
Tietysti otat riskin, mutta mielestäni siinä ottaa aina riskin kun ryhtyy suhteeseen. Joten ainakaan mulla tuollainen tieto ei olisi este. Kunhan et jää epämiellyttävään suhteeseen, koska rakastat kumppaniasi. Se on kauhea tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ajattelevat sydämellään, naiset alapäällään. Mikä on taas tässäkin tapauksessa todistettu.
AP. Jätä se sika!
Niinhän se on. Miehille perhe on tärkein ja kaiken keskipiste. Naisille se tärkein on oma perse.
Se yrittää sanoa, että se pettää edelleen, ja että sinä olet se toinen nainen. "Aiempi suhde" on pettäjän koodikieltä, jolla yrittää viestittää olevansa muka eroamassa.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa. Mä olen pettänyt melkein jokaista aiempaa kumppaniani.
Ei se väärin ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa. Mä olen pettänyt melkein jokaista aiempaa kumppaniani.
Miksi?
Mä tarvitsen paljon huomiota. Siis todella paljon.
Lisäksi olen ihan koukussa siihen tunteeseen, kun uusi mies katsoo minua himoiten. Se on oikeasti paras tunne maailmassa.
Pettämisessä seksi ei edes ole se tärkein juttu minulle. Joskus seksi on jopa vähän rasittava osuus siinä koko hommassa. Miesten huomio, ja se tunne kun saan heidät "nalkkiin", on se juttu. Siksi mä petän.
Miksi et sitten ole sinkku? Vai pitääkö kuviossa olla joku jota pettää?
Exäni kerto syuksi että etsi jännitystä.
Nyt ollaan molemmat sinkkuja. En tiedä onko nyt jännittävää kun ei ole ketää mitä pettää.
Vierailija kirjoitti:
Voi nyt v. On kai tämä aika selvää sitten. Mies sanoo, ettei ole mikään sarjapettäjä ja on ollut pari vuotta sinkkuna ja on kuulemma ollut hiljaista ja miettinyt asioitaan. Itseä vaan mietitytti, että sanoo olevansa omistushaluinen ja varmistelee kyllä aina välillä, etten ole kiinnostunut kenestäkään muusta tai suunnittele sellaista. Ajattelin että se liittyy siihen kun on ollut kauan sinkkuna ja haluaa kovasti suhteen. Että sitten leväyttää kaikki omat mokat, että toinen lähtee ajoissa ennenkuin sattuu (joka on vähän omakin asenne). Olen itse silti varovaisempi, nuorempi ja vientiä olisi kyllä muutenkin aika paljon, niin tätä täytyy kyllä miettiä vaikka onkin aivan ihanan oloinen mies.
ap.
Sori mutta tästä huomaa että olet jo ihastunut ja katsot asiaa pinkkien sydänlasien läpi. Mitä miettimistä tuossa on? Mies kerjää säälipisteitä olemalla rehellinen, se ei muuta sitä faktaa että pettäjä pettää ja syy on aina lopulta sinussa. Varsinkin jos tilanteisiin liittyy alkoholi niin ei todellakaan tule muuttamaan käytöstään kun estot menee.
Miksi edes menet parisuhteeseen?