Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä aloit olemaan tyytyväinen omien hiustesi väriin?

Vierailija
09.11.2024 |

Mulle tuli tämä vaihe 42-vuotiaana. Aiemmin oon värjänny oman värin piiloon, mutta nyt pari vuotta sitten kyllästyin tähän rumbaan ja aloin kasvattaa omaa väriä takaisin.

Alussa näytti kyllä, että mun oma väri olisi maantienharmaa, mutta sitä mukaa kun oma väri kasvoi, alkoi se oikea sävy näkymään ja nyt kun hiukset on puoliselkään saakka,  alan olemaan varsin tyytyväinen tähän mun omaan kullanruskeaan sävyyn. Ja nyt ihan ihmettelen, että miksi edes joskus oon värjännyt tämän oman värin hiuksista pois. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni vuonna 2010. 

Tässä kysyttiin ikää ei vuotta.

Vierailija
22/24 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut. Hiustenväri on likimain ainut asia, johon olen koskaan ollut ulkonäössäni tyytyväinen. Minulla on tummanruskeat hiukset, joissa on myös vähän punertavaa ja kullanruskeaa sävyä. Pari kertaa olen raitoja laittanut huvin vuoksi, mutten koskaan ole värjännyt kokonaan. Nyt on vuosia ollut taas kokonaan oma väri, eikä enää kiinnosta laittaa edes raitoja, saati alkaa värjätä harmaita piiloon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun harmaat alkoivat kunnolla näkymään. Eli n. 45 vuotiaana.

Koskaan en ole värjännyt. 

Vierailija
24/24 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ja silmät, ripset ja kulmat ovat ollet aina ainut asia josta olen ylpeä. Väriä ei ole tarvittu, olen tumma brunette, hiuksissa aavistuksen lämmintä suklan ruskeaa joka taittaa punertavuuteen lämpimässä valossa.  Nyt kun ensimmäisiä harmaita pukkaa 54v ja muutenkin uusi hius on jotenkin haalistunut mattaruskea, paniikki iskee. Värjään tyveä suklaanruskealla ja mietin että mitä teen sitten kun harmaita on jo todella paljon, miten hoidan sen siirtymäajan, mistä löydän niin hyvän kampaajan joka osaa värjätä koko pään kauniin helmenharmaaksi, jotta ei tarvitse kärsiä siitä kauheasta vuosia kestävästä välivaiheesta. Blondeilla harmaantuminen on helpompaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi