Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook-ryhmien naurettavat sisäänpääsyvaatimukset

Vierailija
09.11.2024 |

Pitää olla omalla nimellä, pitää olla tunnistettava kuva profiilikuvana, pitää sitä, pitää tätä ja vastaappa vielä näihin miljoonaan kysymykseen, niin me modet sitten harkitaan päästetäänkö sut tähän ryhmään. Ja siis ihan ryhmä, jossa keskustellaan jostain aiheesta tai harrastuksesta tms. En jaksa näitä...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin naurettavaa touhua. Mitä väliä onko esim. omalla nimellä, kun sieltä ryhmästä voivat sitten poistaa jos jotain asiatonta sinne alkaa postaileen.

Vierailija
2/10 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina parempi. Karsii edes vähän trollaajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö trollaustilisi päässytkään feministien eikä vegaanien ryhmiin trollailemaan. Voi hitsin pimpulat. Pitäisikö sun kokeilla soittaa poliisille? Luultavasti sinun perusoikeuksia ja vähintään mielipiteenvapautta on aika varmasti loukattu. 

Vierailija
4/10 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran yhessä sellasessa ryhmässä mikä keskitty yhteen peliin. Se ryhmä oli niin negatiivinen ja siellä kiusattiin kokoajan jokaista joka teki päivityksen että siitä ei vaa tullu mitää. Sen jälkeen mä en oo enää ryhmii liittyny :D Tää palsta muistuttaa sitä paljon

Vierailija
5/10 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö trollaustilisi päässytkään feministien eikä vegaanien ryhmiin trollailemaan. Voi hitsin pimpulat. Pitäisikö sun kokeilla soittaa poliisille? Luultavasti sinun perusoikeuksia ja vähintään mielipiteenvapautta on aika varmasti loukattu. 

Ap saattaa olla jopa oikeutettu yhdysvaltalaisesti mitoitettuihin vahingonkorvauksiin mielensäpahoittamisesta. FB on kumminkin amerikkalainen yhtiö.

Vierailija
6/10 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ryhmään pääsystä!

Vierailija
7/10 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä estää tekemästä tiliä uskottavan kuuloisella nimellä ja netistä poimitulla kuvalla?

Mikänän face tai vastaava ei tarvitse mun oikeita tietoja mihinkään, ja minä en tarvitse vaatimuksia esittäviä ryhmiä.

Vierailija
8/10 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kerran yhessä sellasessa ryhmässä mikä keskitty yhteen peliin. Se ryhmä oli niin negatiivinen ja siellä kiusattiin kokoajan jokaista joka teki päivityksen että siitä ei vaa tullu mitää. Sen jälkeen mä en oo enää ryhmii liittyny :D Tää palsta muistuttaa sitä paljon

Tuntuu, että suurin osa ryhmistä menee ajan kanssa just tollaseks. Samoin kuin keskustelut täällä.

Vierailija
9/10 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liityin vuosien tauon jälkeen takaisin Facebookiin saadakseni vertaistukea koiraryhmissä ja liittyäkseni harrastukseeni liittyvään ryhmään. 

En päässyt mihinkään, kun profiilini ei ollut ollut tarpeeksi kauan olemassa 😅

Vierailija
10/10 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä liityin vuosien tauon jälkeen takaisin Facebookiin saadakseni vertaistukea koiraryhmissä ja liittyäkseni harrastukseeni liittyvään ryhmään. 

En päässyt mihinkään, kun profiilini ei ollut ollut tarpeeksi kauan olemassa 😅

Mistä sen muka saa julkiseen tietoon, kuinka kauan joku profiili on ollut olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi