Ennen täällä sai puhua ja sai asiallisia vastauksia
Nykyään vain provoillaan ja palsta täynnä ties mitä oksennusta joka ei ole keskustelun arvoista sekunttiakaan mutta nämä säilyvät pitkään esillä kun taas asialliset keskustelut tai avaukset katoaa hetkessä.
Tilanne ollut tällainen jo vuosia mutta viimeisen vuoden aikana tilanne mennyt vaan entistä huonommaksi.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Näin oli. Mutta sitten tänne löysivät tiensä miehet.
Niinpä löysin joskus keväällä, käyn täällä vartin päivässä ja välillä muutama päivä väliäkin. Aika harvoin täällä on asiaa, samat vouhkaajat.
Vierailija kirjoitti:
Aina täällä ollut miehiä, ovat vaan olleet suurelta osin asiallisia. Jossain kohtaa tänne alkoi valua ylilaudan vaahtopäitä ja jälki ollut sen mukaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina täällä ollut miehiä, ovat vaan olleet suurelta osin asiallisia. Jossain kohtaa tänne alkoi valua ylilaudan vaahtopäitä ja jälki ollut sen mukaista.
Olenhän täällä minäkin joka olen kova ottamaan ahteriin.
Täällä oli ennen hyvä parviäly, jonka keskustelusta sai jopa apua asioita pohtiessaan. Nyt on toisin. Niin sääli.
Minä luulin että täällä kirjoitetaan.
Täällähän on sellainen tyyli, että kun argumentit loppuvat niin kiukuspäissään poistatetaan koko keskustelu vaikka itse on oltu asiattomia alkujaankin. En ymmärrä, miksi moderointi menee tähän mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on sellainen tyyli, että kun argumentit loppuvat niin kiukuspäissään poistatetaan koko keskustelu vaikka itse on oltu asiattomia alkujaankin. En ymmärrä, miksi moderointi menee tähän mukaan.
Et siis ymmärrä algoritmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis ymmärrä algoritmia.
Monet väittävät, että ei ole pelkästään algoritmi. Eikä voikaan olla, koska joskus poistuvat niin nopeasti ettei ilmoitusta ole mitenkään ehditty tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Totuus ahdistaa joitakin.
Oliko aloittajalla sitten joku aihe tai kysymys, vai tulitko vain kirjoittelemaan tänne aikasi kuluksi sian saksaa?
Kunpa saisi erikseen Politiikka-osion niin kuin nyt on Seksi-palsta. Se jo siistisi keskustelua aika tavalla.
Totalitarismi Suomessa 2020-2024... kaikki mikä ei edistä erilaisia rahastusagendoja poistetaan heti...
Kaikki haluaa kontroloida koska niillä ei oo sitä valtaa oikeassa elämässä, sit ne tulee tälläsille alustoille missä ne voi leikkiä jumalaa ja tuoda omaa skeidaansa esille pelkästään
Tää palsta on vielä siitä naurettava että se oikein ruokkii sitä, koska täällä voi itse poistaa toisten kommenttejakin vaihtamalla IIPEETÄ ja voi itse ilmiantaa kaikki mikä ei miellytä silmää.
Mitä asiallisempi ketju vastauksineen niin sitä varmemmin poistetaan. Jotain länkytystä tai haukkumista voi olla satojen vastausten ketju.
Vierailija kirjoitti:
Tuota tämä on ollut jo kauan. Kun argumentit loppuu niin sensuuri alkaa. Jotkut oikein tahallaan laittavat törkyviestejä keskusteluun että sillä verukkeella saa koko keskustelun pois. Voisi joskus siivota vain ne törkyviestit pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota tämä on ollut jo kauan. Kun argumentit loppuu niin sensuuri alkaa. Jotkut oikein tahallaan laittavat törkyviestejä keskusteluun että sillä verukkeella saa koko keskustelun pois. Voisi joskus siivota vain ne törkyviestit pois.
Kyllä. On niitä jotka eivät kestä kriittistä keskutelua.
Täällä hieman vähemmän urheilua kuin YLE:llä, mutta jotkut Jeesuksen mainitsemat ketjut kuitenkin pysyvät pystyssä jonkun pari kierrosta. YLE:ssä vain ateisteja eikä vahingossakaan mitään edes Jeesukseen viittaavaa, josta voisi seurata keskusteluja vaikka Suomen rakentaneista kristillisistä arvoista.
Yliksen maksullisuus osaltaan syynä.
Täällä on sama meininki kuin eduskunnassa 😂😂😂😂