Taas meni yks hammas
Olen keski-ikäinen ja hampaat hajoavat suussa. Meni jo toinen kulmahammas kun söin kovia karkkeja. Kohta ei ole enää hampaita suussa. Apua!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siitä vielä puolet jäljellä. Se ei tietenkään oikeuta hammashoitoon. Olen kahden vuoden jonossa
Meillä työpaikka kustantaa hammashoidon. Mitäs jos menisit töihin?
Esim Helsingin kaupunki ei kustanna. Olin 30 v heidän palveluksessaan, vuoteen - 2020 asti.
Taitaa olla aika harvat työpaikat jotka kustantavat hammashoitoa, olet tietämätön!
T. Eri
Meillä kyllä kustantaa 1000€ asti vuodessa.
Varmasti joo.
On tuollaistakin varmaan jossakin (harvoissa) yrityksissä, mutta pääsääntöisesti hammashoito ei kuulu työterveyden piiriin. Jo tuo "Mitäs jos menisit töihin?" paljasti kyseessä olevan puhdas provoilu. Nyt kun se on saanut ruokintansa niin menkööt muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siitä vielä puolet jäljellä. Se ei tietenkään oikeuta hammashoitoon. Olen kahden vuoden jonossa
Meillä työpaikka kustantaa hammashoidon. Mitäs jos menisit töihin?
Esim Helsingin kaupunki ei kustanna. Olin 30 v heidän palveluksessaan, vuoteen - 2020 asti.
Taitaa olla aika harvat työpaikat jotka kustantavat hammashoitoa, olet tietämätön!
T. Eri
Meillä kyllä kustantaa 1000€ asti vuodessa.
Varmasti joo.
On tuollaistakin varmaan jossakin (harvoissa) yrityksissä, mutta pääsääntöisesti hammashoito ei kuulu työterveyden piiriin. Jo tuo "Mitäs jos menisit töihin?" paljasti kyseessä olevan puhdas provoilu. Nyt kun se on saanut ruokintansa niin menkööt muualle.
Meillä käy Epassi hammaslääkäriin. Toki puolet pitää maksaa itse.
Opiskeluaikana paikatut hampaat alkoivat 20 vuoden kuluttua lohkeilla, tässä syitä: kovien karkkien rouskutus, kananluu, hapankorppu, pähkinä.
Ei ne hampaat kaikkea kestä, joillain on lähtenyt hammas toffeen tai sämpylänkin matkaan.
Varovaisuutta! Timanttikin halkeaa, kun oikeassa kulmassa napauttaa tai luu napsahtaa poikki.
Esim refluksi aiheuttaa minulla, hommasin ylös tekarit kun löysin lääkärin joka tajusi että turha noita on paikata ja paikata