Auttakaa neidit, kun en osaa kysyä työkaveria treffeille. Olen mies.
Olen työskennellyt samassa toimistossa jo pian kolme vuotta, mutta koskaan aikaisemmin en ole tuntenut mitään tällaista. Hän astuu sisään aamuisin kuin suloinen kevät, ja koko maailma tuntuu kirkastuvan. Hän on uusi markkinointikoordinaattori, joka on saapunut joukkoomme muutama kuukausi sitten. Hänellä on tummat, laineikkaat hiukset ja nauru, joka saa minut unohtamaan jopa tärkeimmät tehtäväni.
Alkuun pysyn hiljaa, seuraan häntä kauempaa. Joka kerta, kun näen hänet, sydämeni lyö hieman nopeammin, ja vatsassani tuntuu outo, kutkuttava tunne. Kun hän hymyilee minulle yli työpöytien, tuntuu siltä kuin koko huone olisi vain meitä kahta. Mutta kuinka voin lähestyä häntä? Olen miettinyt tätä kuukausia.
Aamukahveilla olen aluksi vain sivustakatsoja, kuuntelen hänen keskustelujaan muiden kanssa. Huomaan, miten hän nauraa ja kuinka hänen silmänsä loistavat, kun hän puhuu intohimoisesti työprojekteistamme. Yritän kerätä rohkeuteni, mutta jokainen yritys tuntuu luhistuvan, kun avaan suuni. Pelko epäonnistumisesta tuijottaa minua suoraan silmiin.
Kommentit (31)
Ihan ihmeellisiä vastauksia taas.
Oikeasti kannattaisi vaan kaverina jutustella työpäivän lomassa ja näiden keskustelujen kautta todennäköisesti selviäisi a) onko sinkku b) onko kiinnostunut ap:sta.
Mut joo, jatkakaa.
Ihan normaalia juttelua työasioista ensalkuun, ei vielä mitään treffipyyntöjä.
Kysy että mitä sen mies tuumais jos pyytäisit sitä kahville?
Ja sinä olet 55-vuotias ja hän on 25-? Juu. Älä lähre shinne.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Naisen kirjoittama. Miehet ei noin kirjoita.
Juttelette säästä ja koirista 2 kuukautta. Sitten olet friendzonella ja voit unohtaa hänet.
Onneksi on jo ikää ja satoja naisia plakkarissa, välillä aina innostun. Nykyään turha odottaa naisilta yhtään mitään, toki helmiäkin on, ehkä jopa palstalla. :)
Hyväksy että se voi epäonnistua, vaikka tunteet eivät heti katoakaan. Rentoudu. Lähesty somessa jutellen, eli jotain sanoen? Entä vapaalla. Töissä voi pyytää jonnekin? Onko hän vapaa vai varattu. Monissa ihmisissä ei menetä mitään, vaikkei onnistu.