Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan maksanut käsilaukusta yli 200 euroa?

Vierailija
19.02.2007 |

Ostin 200 maksavan käsilaukun. Ajattelin, että sama se, osanko kerran vuodessa yhden 50 euroa maksavan vai nyt tämän kalliin, jota varmasti pidän todella kauan.

Miehelle en uskalla kertoa.

Miten muut? Mikä on käsilaukun hintakatto teillä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut 75e ja sekin hieman kirpaisi.

Vierailija
2/13 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ostin 200 maksavan käsilaukun. Ajattelin, että sama se, osanko kerran vuodessa yhden 50 euroa maksavan vai nyt tämän kalliin, jota varmasti pidän todella kauan.

Miehelle en uskalla kertoa.

Miten muut? Mikä on käsilaukun hintakatto teillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli tosin ale-hinta, mutta täyttä en maksaisi ikinä!

Vierailija
4/13 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi 300 e:n Burberryn käsilaukku, yksi ruskea, nahkainen Mulberryn 200 e käsilaukku eikä hirvittänyt.

Mutta tunnustaa täytyy, että huono omatunto oli kun ostin 300 e:n matkalaukun... Eipä ole paljon järkeä, mutta minkäs teet kun on " laukku-ihmisiä" .

T: tuhluri

Vierailija
5/13 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin pihdannut. Mies komensi ostamaan :).

Ja ei varmaan lohduta, mutta ihan yhtä usen se kalliskin laukku tulee uusittua. Kalliimpi on vaan laadekkaamman näköinen, mutta 200¿:lla ei vielä niin ajatonta saa, että vuodesta toiseen ja tilaisuudesta toiseen yhdellä ja samalla pärjäilisi.

Vierailija
6/13 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen saanut lahjaksi mieheltä.

Vierailija
7/13 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kaduta pätkääkään. En ole mikään käsilaukun kantaja. Pieni kukkaro ja kännykkä mahtuu yleensä taskuun. Tiedän että tykkään laukusta vielä pitkään. Ostan mielummin sellaisia tuotteita joista varmasti pidän kuin sellaisia joihin menee 50¿ ja ovat vähän sinne päin. Olen jo oppinut että mikäli sorrun johonkin korvaavaan esim laukkuun maksan ensin sen 50¿ ja vähän myöhemmin käyn hakemassa sen minkä oikeasti haluan ja kalliimaksi tulee.

2.5v laukun kanssa yhteistä matkaa ja edellinen taisi olla jo 10v

Vierailija
8/13 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerralla sen mieleisimmän. Yhden Furlan ja yhden Three Bagsin olen ostanut viiden vuoden sisällä ja kumpikin maksoi muistaakseni jotain 300 euron paikkeilla.

Vierailija
9/13 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pieni kohtuullisen pieni ruskea klassikko jota kuolaan maksaa yli 800 euroa...

ja joo, olen ostanut montakin yli 200 euron laukkua, työni on sen luontoista että laadukkaisiin tuotteisiin on satsattava. En osat laukkuja kovin usein, mutta viimeisen 10 vuoden aikana olen ostanut ehkä kuusi, seitsemän laukkua, jotka ovat hinnoiltaan 250-500 ja ovat kaikki kovassa käytössä. Iltalaukuista mappikokoisiin -- siksi tarvitaan niin monta :)

Vierailija
10/13 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus ap:n kysymykseen: Kyllä, olen maksanut yli 200 ¿ laukusta.

Nimim. 200 ¿ sain juuri keposesti menemään toisen " luksus brandin" lompakkoon.

Vierailija
11/13 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan hulluilta-päiviltä sen ostin, menivät kymmenessä minuttissa kaikki loppuun myydyiksi (värinä oli musta ja ruskea) jos joku nyt muistaa.

Vierailija
12/13 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan kait sellaiset vanhan mummontonnin verran, sen verran olen muutaman kerran jostakin maksanut.

Vierailija
13/13 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian vierestä.

Luksus liikkeissä on aina niin kiva asioida. Se on niin mukavaa, kun ostoksia pakataan niin nätisti ja huolella. Saa todellakin hyvää palvelua.

Vierailija:

Stockan hulluilta-päiviltä sen ostin, menivät kymmenessä minuttissa kaikki loppuun myydyiksi (värinä oli musta ja ruskea) jos joku nyt muistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän