Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostanko ruokaa vai vessapaperia?

Vierailija
08.11.2024 |

Molemmat on loppu ja rahat riittää vain toiseen. Kumpaa kannattaa ostaa kaupasta ja miksi?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperia, kun ei osta ruokaa säästyy vessapaperia.

Vierailija
2/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatinlehtiä, ensin pyyhit ja sitten syöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt kirjastossa tai jossain virastossa vessassa ja otat rullan, pari mukaasi.

Vierailija
4/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti vessapaperia. Nälkä on pelkästään oma ongelmasi, mutta paskainen pylly haisee myös muiden neniin.

Vierailija
5/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt kirjastossa tai jossain virastossa vessassa ja otat rullan, pari mukaasi.

Kaupassakin voi käydä ja ottaa nakkipaketin, pari mukaansa maksamatta niitä.

Vierailija
6/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa, perseen voi huuhtoa suihkulla :D

Vierailija
7/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa. Ite en osta vessapaperia juuri koskaan. Käytän niitä siivousliinoja siihen. Kastelen sen vain vedes, ja käytän. Sitte käytön jälkeen se pestään. Ja käytetään uudelleen ja uudelleen monta kertaa. Ei ne maksa paljoa, eikä sen tarvitse olla kalllis, vaan esim lidl-tuote. Ja kaikille oman värisenä tai siihen oma nimi. Helppoa ! Niin mä oon tehny jo monta vuotta. Ja se vessapaperi tukkii helposti vessan. Siivousliina ei tuki. Sen voi heittää sitten, ku o tarvis roskiin. Ja ottaa uusi tilalle. Kannattaa kokeilla. 

Vierailija
8/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapeperi ei ole välttämätöntä, ilman sitäkin pystyy elämään. Bidee-suihku ja pikkupyyhe auttaa paperipulassa. Toisaalta;  ihminen elää ilman ruokaa usean viikon, jos tarpeeksi juomavettä on saatavilla. 

Vierailija
9/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kysymyksessä ns.dilemma. Valitsisin itse vessapaperin.

Vierailija
10/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et osta ruokaa, et tarvitse vessapaperiakaan. Vessapaperia ei kyl periaatteessa tarvi, takapuolen saa puhtaammaksi vedellä.

Vierailija
11/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessapeperi ei ole välttämätöntä, ilman sitäkin pystyy elämään. Bidee-suihku ja pikkupyyhe auttaa paperipulassa. Toisaalta;  ihminen elää ilman ruokaa usean viikon, jos tarpeeksi juomavettä on saatavilla. 

Mulle paperi on välttämätön koska ei ole bideetä. 

Vierailija
12/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa kävisin ensin kirjastossa tai kaupassa ja ottaisin hieman nenäliinaksi mukaan. Ruokaa ostaisin rahalla. Tämän jälkeen soittaisin/viestittelisin diakonille ja kysyisin vessapaperia. Luultavasti sitä olisi helpompi antaa kuin ruokaa.

Vierailija
13/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonompaa tekosyytä saa hakea. Vessassa on yleensä vesihana, joten perseen saa pestyä vaikka mukin avulla. Jos käyt vesivessan sijaan huussissa, voit ottaa vettä pullossa mukaan.

Vierailija
14/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin ruokaa ja hakisin vessapaperia jostain julkisesta vessasta. Mutta et sinä halvimman vessapaperin hinnalla juuri mitään ruokaa saa, joten oikeastaan melkein sama.

Vierailija
15/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessapaperia, kun ei osta ruokaa säästyy vessapaperia.

Kun ei osta ruokaa ei tarvitse vessapaperia ei tyhjä suoli paskaa lykkää,eli et tarvitse kumpaakaan.

Vierailija
16/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis itse pärjäisin ihan hyvin ilman vessapaperia, pesisin vaan joka käynnin jälkeen bideesuihkulla (+saippualla isomman asian jälkeen) ja kuivaisin pyyhkeeseen, niin teen nytkin kakalla käytyä. 

Vierailija
17/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkypaska ja sammal pyyhkii perseen hygieenisesti,keräsin kesällä tuota luonnontuotetta pari jätesäkillistä.

Vierailija
18/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonompaa tekosyytä saa hakea. Vessassa on yleensä vesihana, joten perseen saa pestyä vaikka mukin avulla. Jos käyt vesivessan sijaan huussissa, voit ottaa vettä pullossa mukaan.

Siis mikä tekosyy? Ei sellaista tilannetta voi edes tulla etten voisi ostaa vessapaperia jota saa 2,50e.

Vierailija
19/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa. Ite en osta vessapaperia juuri koskaan. Käytän niitä siivousliinoja siihen. Kastelen sen vain vedes, ja käytän. Sitte käytön jälkeen se pestään. Ja käytetään uudelleen ja uudelleen monta kertaa. Ei ne maksa paljoa, eikä sen tarvitse olla kalllis, vaan esim lidl-tuote. Ja kaikille oman värisenä tai siihen oma nimi. Helppoa ! Niin mä oon tehny jo monta vuotta. Ja se vessapaperi tukkii helposti vessan. Siivousliina ei tuki. Sen voi heittää sitten, ku o tarvis roskiin. Ja ottaa uusi tilalle. Kannattaa kokeilla. 

Kauppojen aulassa on usein erilaisia paikallislehtiä, ota sellaisia ja revi paloiksi. Saat ilmaiseksi paperia. Sopivat palat hierot kädessä pehmeämmäksi

Lapsuudessa ei muuta paperia ollut ulkohuusissa, sisävessaa ei ollut

Vierailija
20/38 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormella pyyhin ja nuolen sen sitten puhtaaksi,hyvä säästövinkki kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan