Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joita et uskoisi ellet olisi omin silmin nähnyt

Vierailija
08.11.2024 |

Vuosia sitten ravintolassa parin pöydän päässä istui normaalin näköinen pariskunta. Kun isännälle tuotiin pihvi tämä kaivoi salkustaan jotain. Piti vilkaista uudestaan ja äijällä oli pöydällään pieni vaaka. Ukko pani sen päälle elmukelmua ja nosti pihvinsä siihen. Emäntä katseli nolona ympärilleen. Ilmeisesti pihvi painoi luvatun määrän koska mies pisti pihvin takaisin lautasellensa ja vaaka ja elmukelmu katosivat takaisin salkkuun. Loppuruokailu heillä kului normaaleissa merkeissä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi uskonut kärsiväni peräsuolen laskeumasta, mutta näin sen omin silmin.

PERÄSUOLIHULLUKIN AKTIVOITUI.

Vierailija
22/32 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että muka 80% suomalaisista halusi Harrisin voittavan, mutta Yle kertoi tuon olevan totta. Ja Ylehän ei ikinä valehtele. Ehei... M28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on suvakkeja olemassa, että joku voi oikeasti ajatella niin kierosti.

Vierailija
24/32 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ketjun, mihin yksikään persu ei tullut puhumaan, miten tytölläkin voi olla pippeli, ja miten intersektionaalisuus pilaa maailman.

Ei mutta... Sehän olikin unta.

Vierailija
25/32 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko mitään mitä en ole itse nähnyt tai kokenut - kaikki muu on miesten keksimää valetta!

T: Eija Susanna

Vierailija
26/32 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saatu kuuden raavaan miehen voimin pidettyä noin 80 kiloista ukkelia irti lattiasta vaikka normisti nostaisin sen kokoisen äijän vaikka yksinäni helposti. Vieläkin välillä mietin mitä siinä oikein tapahtui.

Mt potilailla psykooseissa olevilla on usein ihan mielettömät voimat vaikka tositilanteessa näin ei olisi ilman psykoosia. Mua ei 4 isoa miestä saanut suljetulla osastolla pidettyä kiinni vaikka painoin 46 kiloa ja olin maanisessa psykoosissa ja yritettiin siirtää lepositeisiin niin pääsin silti karkaamaan ulko ovelle mikä lukossa, joutuivat hakemaan 2 lisää. Olin kuin riivattu. 

Vierailija
27/32 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko mitään näkemääni kun olen yleensä humalassa.

Vierailija
28/32 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko mitään näkemääni kun olen yleensä humalassa.

Et edes vaaleanpunaisiin elefantteihin?

Vierailija
29/32 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen keskustassa edellä kävelevä narkomaani näköinen mies  laski housunsa, päästi ison paskapökäleen kadulle ja rivakasti nosti housunsa ja jatkoi matkaa niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. 

Vierailija
30/32 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/32 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ravintolamies voinut olla ruokakriitikko ja siksi varmistanut pihvin painon? 

Vierailija
32/32 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi pääsi jalkapallon EM-kisoihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme