Mitä toivot tänävuonna joululahjaksi?
Kommentit (51)
Yksi toive: kultainen rintaneula. Toteutuu.
Ostin taidetta (animepatsaita) yli 2000 euron edestä. En toivo mitään, ostan itse joululahjani. M28
Yhden animepatsaan ostin alkuvuodesta ja sen toimitukset alkaa Q3:ssa, joten hyvällä tuurilla ehtii jouluksi kuusen alle. M28
Kivoja kosmetiikkatuotteita. Sellaisia hieman kalliimpia, joita en raaski itse ostaa, mutta joita on ihana saada lahjaksi. Niissä on se hyvä puoli, että tulevat käyttöön ja kuluvat loppuun, eli turhaa tavaraa ei kerry kotiin. Uskoisin saavani taas jotain, mies ja tyttö ovat ainakin aiemmin hankkineet. Lisäksi haluaisin ehkä jonkun kirjan, yleensä sen ostan itse, jos sopiva löytyy ja annan miehelle paketoitavaksi.
Maailmaan rauhan.
Vaikka läppä onkin niin siinä alkaa olla yhä enemmän perää.
Koiranpennun. Toteutuu.
Kyseessä on siis oikeasti tosi kauan harkittu ja suunniteltu koira, ei mikään herätehankinta, ollaan oltu kasvattajan varauslistalla pitkään ja nyt on viimeinkin syntynyt pentue josta meille löytyi meille sopiva pentu ja se tulee sopivasti luovutusikään jouluksi.
Toivon, että kutsumani perheenjäsenet muistavat raclette-aattoiltaamme tuoda lupaamansa tarvikkeet. En muuta. Minulla on syntymäpäivä joulukuussa ja silloin saan jo sen parfyymin ja ne villasukat, joita toivon joka vuosi 😊
Jotain hyvää ja jännitävää kirjaa, alkoholia ja suklaata. Uuden yökkärin ja lämpimät sukat. Saan varmaan jotain noista.
Vierailija kirjoitti:
Jotain hyvää ja jännitävää kirjaa, alkoholia ja suklaata. Uuden yökkärin ja lämpimät sukat. Saan varmaan jotain noista.
Yökkäri? Tulee mieleen ankara pahoinvointikohtaus!
Kirjoja ja Lapuan Kankureiden kylpytossut.
rahaa kuten joka joulu. äidiltä tulee aina 200 e (tulee todella tarpeeseen) ja isältä joskus 100-200 e, viime vuonna ei tullut mitään niin josko tänä jouluna tulisi.
En toivo mitään. Ostan itse jotain jos jaksan. Isä saattaa lähettää rahaa minulle vaikka se antoi minulle vuosia sitten paljon rahaa niin se lähettää jouluna pari tonnia yleensä. Se vaan että se lähettää ne aina kirjekuoressa vaikka olen sanonut että tilille kannattaa laittaa koska posti voi hukata kirjeen. Se on 84 vuotias että ei ymmärrä oikein netti pankkia.
Jallua 1/2 litran pullo. On se hyvää lämpimän veden kanssa.
Haluaisin rintakorun, seerumin ja suklaata
https://www.marimekko.com/fi_fi/p/094249-001
Voi olla, etten saa mitään näistä
Jonkun pienen reissun vaikkapa, tai muuta yhteistä tekemistä. Eettiset lahjat on mieluisia myös.
Tarvitsisin myös uuden lattiamopin mutta en ehkä tätä lahjaksi kuitenkaan toivo.
Tämä vuosi eli 2024.