Tinder-miehelle ei kelvannut ehdottamani treffipaikat
Mitä mieltä olette tästä:
Tutustuin Tinderissä ikäiseeni eli 4-kymppiseen mukavalta vaikuttaneeseen mieheen. Hän kertoi työskentelevänsä sosiaalialalla. Hän itse vihjaisi minulle, että olisi kiva tavata joku päivä. Minä sitten rohkaistuin ja päätin kutsua hänet treffeille. Ehdotin, että mentäisiinkö syömään joku päivä joko Pancho Villaan tai Via Trubunaliin (se on napolilainen pizzeriaketju, jos joku ei tiedä) ja että minä voin tarjota hänelle. Tähän mies vastasi sillai naurahtaen: "No Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsiikö sinne mennä uudelleen." Minulle tuli tuosta tokaisusta jotenkin epämiellyttävä fiilis ja turn off, kun hän tuolla tavalla tyrmäsi ehdotukseni. Mä en ymmärrä, mikä vika noissa ehdottamissani paikoissa on? Mä ehdotin noita kahta paikkaa siksi, koska ne ovat kohtuuhintaisia, mutta silti niissä on hyvä ruoka. Minun mielestäni se henkilö, joka ehdottaa treffeille ravintolaan menoa, saa itse päättää, että mihin mennään syömään, jos hän kerta itse maksaa molempien safkat. Hänkin tiesi, että minä olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, joten hän olisi siitäkin voinut päätellä, ettei minulla ole rahaa millä mällätä (liekö sosiaalialallakaan kovin isot palkat ole). Eikä hän edes tehnyt mitään vastaehdotusta, että mihin mentäisiin. Tai jos hänelle on niin kovin tärkeää mennä hienoon ravintolaan ensitreffeille, niin silloin minun mielestäni hänen pitää maksaa molempien laskut.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Eikös tää oo sen Christiina Vähä-älyn kirjoittama tarina?
Jep. Postannut samaa kuukausikaupalla, välillä käyttää käyttäjätunnustaan ja välillä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pancho Villa?! Oikeesti?
Mikä sua tuossa ihmetyttää? Minun mielestäni Pancho Villassa saa tosi hyvää ruokaa ja vielä kohtuuhintaan. Sielläkin on aika laaja ruokalista, ett voi ottaa burgeria, pihviä, salaattia, lohta jne
En ole ikinä käynyt missään Pancho Villan ravintolassa mutta eikö se ole sellainen surkea syöttölä massoille, vähän kuin joku Rosso?
Kyllä se jo jotain kertoo että niitä on Helsingissä tasan kaksi, eli Malmilla ja Triplan ostoskeskuksessa. :-DDDDDDDDD
Taas tämä sama tarina....