Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuka tässä nyt on oikeassa ?
19.02.2007 |
Eli lapsilla ollut pitkään yskää yms. Lääkäri on kysynyt asutaanko hometalossa. No kävin juttelemassa taloyhtiön puheenjohtajan kanssa ja hän kehoitti tilaamaan terveystarkastajan. No mies on nyt hieman suuttunut koska hänen mielestä tässä ei voi olla hometta ja kuntotarkoituskin muutama vuosi sitten oli kunnossa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ainakin ihminen joka ei asu hometalossa. ulkopuolinen voi aistia sen jo teidän vaatteista ettekä välttämättä tiedä ite mitään koko asiasta.=(
jos lapsella on aina nuha niin kyllä se asia kannattaisi jo tutkia oli mies siitä mitä mieltä lystää