Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos ei osta enää mitään muuta kuin ruokaa?

Vierailija
08.11.2024 |

Heh heh

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon sellanen tilanne, toki välillä on pakko ostaa sukkia, pikkareita ja pesuaineita. Ei ole yhtään heh heh mun mielestä.

Vierailija
2/9 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni ei moneen kuukauteen ostakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella tuo on nykyään todellisuus ja ei ole varaa tehdä sitä läheskään joka päivä.

Vierailija
4/9 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä osta juuri muuta kuin ruokaa. Säästän 140 euroa kk työmarkkinatuesta. Ruokaan menee 170 euroa kk.

Vierailija
5/9 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten noin että ruokaa vaan.

Vierailija
6/9 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse mitään. Saan 2 kollegaltani jatkuvasti tarpeetonta, toinen tyhjentää lapsuuden kotiaan ja toinen jää eläkkeelle, tekee kuolinsiivousta.

Jo pitemmän aikaa olen joka la ja su käynyt työpaikalla, vienyt autolastillisen tavaraa kotiin. Käynyt ne läpi, korjannut, tuunannut, paketoinut ja vienyt kirppikselle täyspalveluun. Tavaraa on odottamassa paljon enemmän, mitä autoon mahtuu. Voisin ottaa jotain itselleni, mutta ei kiitos.

Tässä tulee tavaraänky. 

Viimeksi otin kynttilöitä ja tiedän ensi vuoden jouluna niitä tarvitaan. 

Tavarat myydään kirppiksellä. Saldolla saan jotain myynnissä olevaa ja olen mm ottanut edullisia Arabian astioita, jossa on second hand palvelu. Nytkin kaikki on -30% ja ollaan saatu upeita uunipatoja, jotka menevät lahjoiksi. 

Vaikka rahaa voisikin olla ostamaan uutta, ei ole minkäänlaista halua eikä mielenkiintoa.

Ruokaostoksiinkin menee vähän rahaa, koska on iso saalis kesästä ja kalaa tulee jatkuvasti

Vierailija
7/9 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse mitään. Saan 2 kollegaltani jatkuvasti tarpeetonta, toinen tyhjentää lapsuuden kotiaan ja toinen jää eläkkeelle, tekee kuolinsiivousta.

Jo pitemmän aikaa olen joka la ja su käynyt työpaikalla, vienyt autolastillisen tavaraa kotiin. Käynyt ne läpi, korjannut, tuunannut, paketoinut ja vienyt kirppikselle täyspalveluun. Tavaraa on odottamassa paljon enemmän, mitä autoon mahtuu. Voisin ottaa jotain itselleni, mutta ei kiitos.

Tässä tulee tavaraänky. 

Tavarat myydään kirppiksellä. Saldolla saan jotain myynnissä olevaa ja olen mm ottanut edullisia Arabian astioita, jossa on second hand palvelu. Nytkin kaikki on -30% ja ollaan saatu upeita uunipatoja, jotka menevät lahjoiksi. 

Vaikka rahaa voisikin olla ostamaan uutta, ei ole minkäänlaista halua eikä mielenkiintoa.

Ruokaostoksi

Onpas jotenkin niin herkullinen tarina 🙂 Mitä kaikkea saitte talteen kesältä, jos saa olla utelias?

Vierailija
8/9 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tulee tavaraänky. 

Vaikka rahaa voisikin olla ostamaan uutta, ei ole minkäänlais

Syötåvää. Lähinnä vihanneksia ja mustikoita. 

Vierailija
9/9 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan lähinnä ruokaa ja vain pakolliset vaatteet, pesuaineet yms itselleni, säästöillä jään töistä omalle lomalle aika ajoin. Lapset saa kaiken mitä tarvitsevat ja ylikin ja harrastukset ja kouluttautuminen maksetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi