Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksi menkkojen aikana

Vierailija
08.11.2024 |

Miten suhtaudutte tähän miehenä, jos nainen pyytää nuolemaan? Onko ok?

Lähinnä mietin tätä, kun nykyään yritetään koko ajan normalisoida seksissä asioita, jotka monista tuntuvat vastenmielisiltä ja usein näissä kyse on nimenomaan miesten haluista esim. peppuleikeissä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaanjohtava otsikko, tai sitten oma mieleni on liian urautunut.

Mieheni odottaa menkkojani aina suurella innolla juuri suuseksin takia. Mutta ei siksi, että saisi nuolla, vaan siksi, että odottaa loppuun asti vietyä suihinottoa. En suostuisi enkä voisi nauttia suuseksin saamisesta silloin kun minulla on menkat. 

Vierailija
2/11 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena sekstailtiin kyllä menkkojenkin aikana, mutta suuseksi jäi silloin väliin. Nykyään ei ole siihen enää ryhdytty, näin vanhemmalla iällä sitä jo malttaa sen viikon taukoakin pitää, tai hoidella pahimmat paineet itse pois, jos kiusaa liikaa. Ja kohtahan tämä alkaa jo olla aika lailla teoreettinen kysymys muutenkin.

Mutta mutta itse kysymykseen tulee, niin jos vaimo pyytäisi, niin kaipa sitä menkkojenkin aikana nuolla voisi, pesun jälkeen tietysti. Kyllähän minä sen mainitun pyllynkin nuolen, hyvin pestynä.

M54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni odottaa menkkojani aina suurella innolla juuri suuseksin takia. Mutta ei siksi, että saisi nuolla, vaan siksi, että odottaa loppuun asti vietyä suihinottoa. En suostuisi enkä voisi nauttia suuseksin saamisesta silloin kun minulla on menkat. 

Niin no kyse on siitä, että näissä asioissa mennään lähes aina miesten mielihalujen mukaan. Se on nimenomaan sitä urautumista. Miksi tietyt asiat pidetään edelleen tabuina ja ällöttävinä,  mutta esim. anaalia tyrkytetään normaalina seksinä? Jos miehillä olisi menkat niin ettekö luule että siitäkin olisi kehittynyt joku alistusfetissi naisia kohtaan?

Vierailija
4/11 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

FY FAEN HELVETE!🤮

Vierailija
5/11 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai nyt kukaan hullu nainen anna suuseksiä silloin kun menkat on voimakkaimmillaan. Silloin nainen on luonnollisesti palveltavana, ei palvelemassa. Sairaat ei palvele vaan saavat ja ansaitsevat palvelua. 

Vierailija
6/11 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkoitan että silloin nainen saa rauhassa katsoa netflixiä ja mies käy kaupassa ja tuo suklaata. Aivan kuten sairaitakin palvellaan ja lohdutetaan. 

Vierailija
7/11 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulppa reikään ja huuhtaisu. Ei ongelmaa.

Vierailija
8/11 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä haluaisi että joku nuolis kun on menkat. Ja niitä pareja on ilmeisesti aika paljon kellä on miehelle suuhommia menkkojen aikana. Niillä pareilla varmaan on muutenkin joka viikko seksiä useita kertoja. Miksi muuten pitäisi olla tommosia suikkiviikkoja. Meillä ei todellakaan ole eikä tule olemaan. Mutta se johtuu siitä että meillä ei muutenkaan ole läheskää joka viikko seksiä. Useasti ollut pari kolmekin viikkoa ja kuukausikin väliä miehen takia.

Vierailija
9/11 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä haluaisi että joku nuolis kun on menkat. Ja niitä pareja on ilmeisesti aika paljon kellä on miehelle suuhommia menkkojen aikana. Niillä pareilla varmaan on muutenkin joka viikko seksiä useita kertoja. Miksi muuten pitäisi olla tommosia suikkiviikkoja. Meillä ei todellakaan ole eikä tule olemaan. Mutta se johtuu siitä että meillä ei muutenkaan ole läheskää joka viikko seksiä. Useasti ollut pari kolmekin viikkoa ja kuukausikin väliä miehen takia.

En usko että monikaan tervepäinen nainen suostuu seksiorjaksi menkkojen aikaan tai täytyy kyllä olla tosi ihmeellinen mies että sen ansaitsisi. Loppujen lopuksi suomalaiset tietävät hyvin vähän toistensa seksielämästä koska aiheesta ei puhuta juuri muualla kuin anonyymeille keskustelupalstoilla joissa viesteistä 90% on luultavasti feikkejä. 

Vierailija
10/11 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että monikaan tervepäinen nainen suostuu seksiorjaksi menkkojen aikaan tai täytyy kyllä olla tosi ihmeellinen mies että sen ansaitsisi. Loppujen lopuksi suomalaiset tietävät hyvin vähän toistensa seksielämästä koska aiheesta ei puhuta juuri muualla kuin anonyymeille keskustelupalstoilla joissa viesteistä 90% on luultavasti feikkejä. 

En tunne olevani mikään seksiorja, vaan tykkään ottaa suihin mieheltäni menkkojen aikana. Tosin mieheni onkin sellainen "tosi ihmeellinen" ja ihana.

Vierailija
11/11 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuorena sekstailtiin kyllä menkkojenkin aikana, mutta suuseksi jäi silloin väliin. Nykyään ei ole siihen enää ryhdytty, näin vanhemmalla iällä sitä jo malttaa sen viikon taukoakin pitää, tai hoidella pahimmat paineet itse pois, jos kiusaa liikaa. Ja kohtahan tämä alkaa jo olla aika lailla teoreettinen kysymys muutenkin.

Mutta mutta itse kysymykseen tulee, niin jos vaimo pyytäisi, niin kaipa sitä menkkojenkin aikana nuolla voisi, pesun jälkeen tietysti. Kyllähän minä sen mainitun pyllynkin nuolen, hyvin pestynä.

M54

Ei ne menkat läheskään kaikilla naisilla kyllä viikkoa kestä. Itselläni ollut 4 päivää useimmiten. 4. päivänä vuoto on jo niin niukkaa että voisi seksiä harrastaakin, paitsi ei tietenkään suuseksiä. Voin mä kyllä miehelle antaa suuseksiä menkoistani huolimatta, eihän ne siihen vaikuta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi