Olen pannut tänä vuonna jo kohta 200:aa naista, olenko panomies?
Kommentit (35)
AP en usko väitettäsi, puhut paskaa.
AP on peräkamaripoika joka ei oo toosaa nähnykkään. Onanoi kotona ja kirjoittelee tänne näitä hölynpöly juttuja.
Nuorena sitä näki kaikenlaisia unia
Aika parantaa ja jättää toiveunet sikseen.
Eihän tuo lukema teille homoille nyt mikään iso vielä edes ole. Normaalitasoa korkeintaan.
Jos olisit oikeasti pannut 200 naista tänä vuonna et kysyisi oletko panomies. Minä sain panomiehen maineen paljon pienemmällä luvulla. Kiva maine kun sitä halusi x moni nainen kokeilla.
Olet naurettava, joko sait HIV:n tai tippurin, niitä on nyt paljon tarjolla kiitos tänne tulleiden ukrainalaisten.
Minä panin viimeksi 2019 . Koen silti olevani panomies, koska kaikki naiseni ovat saaneet orkun aktissa aina ja poikkeksetta. En vain tahdo suhteita ilman tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Huåra oot.
Nimenomaan,ei kelpaa aviomiheksi, ei sitten millään. Kas jokainen vastaab tulevahan voi olla miehen panema....eikös se mene noin,
Vierailija kirjoitti:
Minä panin viimeksi 2019 . Koen silti olevani panomies, koska kaikki naiseni ovat saaneet orkun aktissa aina ja poikkeksetta. En vain tahdo suhteita ilman tunnetta.
Kuulostaa hyvältä...
Tauteja taitaa olla vaikka muille jakaa ja samoin ehkä myös elareita.
Minä olen pannut tänävuonna rahaa tilille 275.000,olenko persaukinen?
Pitää sanoa niinkuin Lapinlahden linnut,on se kova.
Olet oikea panomies vasta sitten, kun olet tuupannut noiden lisäksi heteromiestä anaaliin.