Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei olisi uskonut että Suomessa joutuu näkemään nälkää 2024 -Kela leikkasi tuet 😡

Vierailija
07.11.2024 |

Kela leikkasi 32% pois käyttörahoistani, rahoista jotka jo ennestäänkin menivät elämiseen viimeistä senttiä myöden. Nyt joudun valitsemaan että näenkö nälkää vai lainaanko kavereilta...300e olen jo velkaantunut.

Kelan mielestä asuntoni on liian kallis, ja olen hakenut asuntoa heidän ohjeistuksensa mukaan, sekä todistanut haen heille heidän ohjeistuksensa mukaan. Silti kela päätöksellään toteaa että "asunnonhaku ei riittävän aktiivista" ??????

"Mene töihin" -huutelijoille jo etukäteen tiedoksi; olen työtön työnhakija sekä koko ajan haen töitä. Töhin ei "mennä"

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÖIHIN SIITÄ SAATANA

PITÄÄKÖ ANTAA VAUHTIA

Vierailija
62/145 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö konala se sun läskipääsi. Pärjäät sillä elämäsi loppuun asti, torakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle: onko paikkakunnallasi asumisneuvojaa? Ote heihin yhteyttä ja varaa aika. Tällä tavoin voit saada Kelan hyväksymään, että haet aktiivisesti halvempaa asuntoa. Kiitos nykyisen hallituksen, kun se tällä tavoin työllistää lisää julkista sektoria ja järjestöjä. 

Vierailija
64/145 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä alalla olet ja missä kaupungissa? Millainen siellä on oman alasi työllisyystilanne? Paljonko vuokrasi on?

Alalla? :DDD

Kutsutaanko tukilapun täyttämistä jo ammatiksi?

Vierailija
65/145 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun alkaa yrittäjäksi, jos et saa töitä?

Tai kouluttautua uudelle alalle, jolla on töitä?

Vierailija
66/145 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pk-seudulle tai Tampereelle, mistä töitä löytyy paremmin. 

Vierailija
67/145 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu näkemään nälkää,ja moni lapsi menee nälässä nukkumaan.Tähän palattiin..vielä on monta säästön vuotta edessä välittämättä kuka ketkä vallassa.Suonihan ei nouse tästä,se taantuu edelleen.Nyt ruoka kallista,sähkö kallista..kaikki.Ei tänne lapsia kyllä kannata tehdä lupaa ne mitä vaan.Lapsi maksaa miljoonia 18v.mennessä.Tämä on politiikkaa suomessa,muut ensin laitetaan rahaa kylvetään sinne tänne,mitä omista tyyliin.Suomesta tulee Eun reservatio,sudet valtaa kadut jo nyt.Saksaa on kohta apupaketein autettava.Sen talous sakkaa,nähdäänkö Euroopassa kohta nälänhätä.Nälänhätää on ennustettu

Vierailija
68/145 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee jee Puppa🥳 pippalot 🤪💥

Vierailija
69/145 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun jo Helsingissä ja silti en saa töitä edes tiskarina, siivoajana tai Hesburgerista...

Ap

Vierailija
70/145 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko oot etsinyt halvempaa asuntoa? Ja miksi et sellaista ole löytänyt?

2 vuotta olen etsinyt ja varmasti yli 800 asuntoon hakenut mutta kukaan ei vuokraa minulle koska ei ole luottotietoja

Ap

Nykyään saat luottotietosi takaisin parissa kuukaudessa siitä, kun olet maksanut velkasi. Joten tartu toimeen heti ja voit vaihtaa halvempaan asuntoon ja aloittaa uuden elämän muutenkin. 

Vierailija
71/145 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi Onlyfans?

Vierailija
72/145 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kkkkrrroooohhhhh... ppphuuuhhh... kkkroooohhhhhh...

Alkoi nukuttamaan tämä sun spämmi

Hei sinä voit olla samassa tilanteessa eikä siihen välttämättä mene kovin kauan. Kannattaako kettuilla? 

Vierailija
73/145 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkää?? olen oikea suursyömäri,kaljaa ja herkkuja tänäänkin mättänyt että napa rutisee.

Vierailija
74/145 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun jo Helsingissä ja silti en saa töitä edes tiskarina, siivoajana tai Hesburgerista...

Ap

Siinä se juju onkin. Helsingissä asuville ei haluta antaa töitä Helsingistä vaan vain maalta tulleille. Hakeudu asumaan maalle ja sitten hae uudestaan Helsinkiin töihin, varmasti saat maalaisena töitä Helsingistä! Kannattaa muistaa kuitenkin, että sitten kun muutat takaisin Helsinkiin niin työtkin Helsingissä loppuu kuin seinään. Sitten ei auta muu kuin muuttaa taas takaisin maalle ja hakea taas maalaisena töitä Helsingistä.

Vierailija
75/145 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala myymään persettä. Ylen ja hesarin juttujen mukaan alkaa rahaa tulla ovista ja ikkunoista, minkä lisäksi tunnet itsesi ihanan voimaantuneeksi, kun vaimojaan pettävät ukot käyvät kairaamassa joka aukkoon.

Vierailija
76/145 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala myymään persettä. Ylen ja hesarin juttujen mukaan alkaa rahaa tulla ovista ja ikkunoista, minkä lisäksi tunnet itsesi ihanan voimaantuneeksi, kun vaimojaan pettävät ukot käyvät kairaamassa joka aukkoon.

Ap on 38v mies.

Vierailija
77/145 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 vuotta olen etsinyt ja varmasti yli 800 asuntoon hakenut mutta kukaan ei vuokraa minulle koska ei ole luottotietoja

Ap

Ja missä asut ja miksei sieltä voi muuttaa pois, kyllä luottotiedottomatkin saa asuntoja, ei vaan ehkä just siitä helsingin keskustasta.

Olen koko pk-seudulta hakenut asuntoa

Ap

Vierailija
78/145 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soilla on edelleen karpaloita ja metsissä pakkasen makeuttamia puolukoita ja myös ainakin suppilovahveroita ja jonkin verran kantarellejakin. Nälkää ei ole pakko nähdä, jos näkee vähän vaivaa ruokansa eteen.

Vierailija
79/145 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on nähty nälkää ennenkin. 1860-luvun nälänhätä juonsi juurensa, yllätys yllätys, Krimin sotaan.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Suuret_n%C3%A4lk%C3%A4vuodet

Vierailija
80/145 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nykyään saat luottotietosi takaisin parissa kuukaudessa siitä, kun olet maksanut velkasi. Joten tartu toimeen heti ja voit vaihtaa halvempaan asuntoon ja aloittaa uuden elämän muutenkin. 

Kerro miten maksan velkani jos en saa töitä ja tuloja?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä