Jos Kalevauva tekisi nykyään lauluja palstan kommenteista, minkälaisia ne olisivat?
Lainaan toisesta ketjusta yhden esimerkin siitä, minkälainen voisi olla Kalevauvan tekemä laulu palstan kommenteista vuonna 2024:
Miksii nai - seet aina valitsevat ta-soo - mieheen?
Menee viit-tuun incee-lii trol -laa-masta
Ihme viher - vasun ki- tii- nää
Per -su --ii -koo rii vauh- dis saa taa- as-
Pois -toon jank -ka us
Pääsy kiel- let -ty
Kommentit (25)
Raskasta olisi. Kirjoitat mitä vaan, saat vastaasi haukkumista ja u linaa.
Nyt voisi ihan huumorimielessä keksiä kuvitteellisia lauluja palstan kommenteista, jos kiinnostaa.
On täällä vieläkin välillä järkeviä mutta hauskoja lankoja josta saisi väännettyä biisejä. Politiikka, sossuäidit, pupat, yms typerä läpinäkyvä provoilu ei ole hauskaa eikä näistä biisejä saakkaan tehtyä.
Täytyy myöntää, että itsellä nyt pää lyö tyhjää. En saa suoralta kädeltä laulua tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Puppa👴🏻👍🏻 Puppis🥳 ihanin!
Näinhän se menee 👴🏻👍🏻🥳
Mitä muuten tapahtui Kalevauvalle? Jyväskylä oli niiden viimeinen biisi jonka kuulin ja sen jälkeen en ole kuullut yhtyeestä mitään?
Mä koin negatiivisen tuntemuksen kun luin näitä viestejä ja nyt mä tarviin kriisiterapiaa että selviän työelämästä.
Trump tulee Suomen pelastamaan
Kirkko vaihtaa ristit Trump-ikoniin
Suomi peruskalliolta nostetaan
Ja siirretään se Usan rantavesiin
Kalevauva teki aikoinaan yhden biisin mun aloituksestani. Ette usko kuinka korvia punotti, kun kuulin kyseisen biisin ja tajusin asian, ja että pistivät aloitustani halvalla. Enkä todellakaan ole koskaan kertonut kellekään, edes että käyn tällä sivustolla.
Persuolinkainen persu persu persu
Siitä kansaneläkkeen katkaisusta ulkomaille saisi ehkä jotain kyhättyä. Jos ottaa pois ne puoli sivua pitkät jaaritukset. Siellä väleissä on mun mielestä kyllä kalevauva-ainesta.
Heihei persu! Miksi itket? Heihei vassari! Menikö tunteisiin? Sirpa Selännekin on ihminen, kotirouva, mut ihminen. Raakku on eläin, älä unohda raakkua.
Nato meistä huolen pitää, paitsi kun Trumppi Putinia halaa. Incel haaveilee naisista, oudosti esittää vaan toiveensa. Elokapina makaa taas kadulla, Espanjassa moottoritie mudassa.
Mitä teillä syödään jouluna? Meillä ei mitään, kiitos hallitus. Onko kukaan nähny Orpoa? Onko taas piilossa, paskat housussa? Mutku Sanna, niin niin, ripuliin on syy.
Joko alkoi sullakin yt:t? Kohta lisää 100 000 työtöntä. Mut marjayrittäjä on miljonääri, lisää orjia tulossa? Ostovoima kyntää pohjia, mut onhan korot laskussa. Onhan?
Sähkölaskua maksaa en voi, kerro maksaako sossu sen? Tuleeko häätö vai pelastaako meidät Jeesus. Se tulossa on, kuulin palstalta. Pappa vasun vei, ei oo tarjota. Mut laihdutan ja leikkeleitä syön. Sähköautot o perseestä.
Hei persu, hei vassari. Älä unohda raakkua.

Kalevauvalta on tulossa uusi biisi. Sen nimi on
Naisena ihmettelen
Provo, 0/5, provo! 0/5, provo, 0/5.
Esim:
Iigor, iigor, hoi, sä missä oot, on aika iigor löytää. Iigor, iigor, hoi, ja IAK:oot saa iigorille näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kalevauva teki aikoinaan yhden biisin mun aloituksestani. Ette usko kuinka korvia punotti, kun kuulin kyseisen biisin ja tajusin asian, ja että pistivät aloitustani halvalla. Enkä todellakaan ole koskaan kertonut kellekään, edes että käyn tällä sivustolla.
Mies syö lapsen vanukkaat? vai Tuijottava koira?
Kertsiksi sopii aina "mutta kun Sanna Marin".
Ei tee enää koska taso menny nii jäätävän paskaksi.