Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä tuli tissuttelija lääkärin vuoksi.

Vierailija
07.11.2024 |

Omalääkäri vaihtui ja uusi ei suostunut enää määräämään rauhoittavia, vaikka oikeasti on ahdistunut. Ei auta kaunis puhe. Pitääkö tässä alkaa uhkailemaan erolla vai mitä minä teen. Lapset jo kotoa lähteneet että niiden ei tarvitse katsoa muuta kuin sunnuntaisin, jolloin meillä on ollut tapana kokoontua ruokapöydän ääreen. Pää hajoaa kun kuuleekin sihahduksen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/8 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, narkki muuttui puliksi.

Ei ole lääkärin syy. Miten kauan aiot katsella addiktia, joka pelkää elämää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuudesta pääsee helposti eroon laittamalla se pihalle ja ottamalla siltä avaimet pois.

Vierailija
4/8 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, narkki muuttui puliksi.

Ei ole lääkärin syy. Miten kauan aiot katsella addiktia, joka pelkää elämää?

Juuri näin. Rentoutumista voi harjoitella ja stimuloida vaikkapa nauramalla. Mies on vaan vätys

Vierailija
5/8 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin, pulloon tarttumisen syy löytyy aina jostain muualta kuin itsestään.

Vierailija
6/8 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso, mitä elämäsi tuo tullessaan.

Tuo hlö saattaa olla jo ihan ok.

Olet elämänpelkääjävätyskultalusikkaperseanus.

Vierailija
7/8 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi alkaa juomaan, toinen siirtyy ostamaan katukaupasta ja kolmas tekee jonkun muun ratkaisun. Helpointa on leimata jokainen ongelmainen päihdeongelmaiseksi kun ainoat aineet joista on apua ovat myös päihteitä tai huumeita. Laillisia tai laittomia riippuen siitä onko aineeseen resepti. Alkoholi on aina laillista siihen ei tarvitse reseptiä. Jollakin hyvin erikoisella logiikalla se on ainoa vaikuttava aine minkä käytöstä saa henkilö itse päättää.

Vierailija
8/8 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelleni lääkäri kertoi, että alkoholi on hyvä lihasrelaksantti, auttaa kipuun. Huoh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi