Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kukaan pidä minusta?

Vierailija
07.11.2024 |

Olen alkanut epäilemään onko minussa jokin vikana, koska kukaan ei tunnu pitävän minusta. Olen aina ystävällinen muille ja rehellisesti sanottuna en halua kenellekään pahaa. En edes ihmiselle, joka olisi kohdellut minua huonosti. Tämä kaava tuntuu toistuvan elämässä, että ihan sama kehen tutustun niin alun jälkeen alkaa ilkeä käytös. Moni on poistanut minut kavereista ja tilanne on tullut pommina. Olen myös kokenut pienestä pitäen koulukiusaamista. En edes tiedä viestini pointtia. Ehkä koen tarvetta avautua tästä jollekin, kun kavereita ei ole.

Mikä voisi olla syynä sille, että minusta ei tykätä? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustutkohan vääränlaisiin ihmisiin. Iso osa ihmisistä ei ole oikein koskaan ilkeitä, eikä varsinkaan silloin, kun toinen osapuoli on mukava. Se, keihin elämässä törmää ja tutustuminen pääsee alkamaan, on suurelta osin sattumaa. Toivon elämääsi mukavia, hyväntahtoisia ihmisiä. Älä menetä toivoasi. 

Vierailija
2/2 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pidä minustakaan. Ei minulla ole kavereita tai mitään. Olin töissä mutta siellä kukaan ei juuri jutellut minulle ellei ollut työasia kyseessä. T: kiltti mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi