Rinnat mahdollisen oviksen jälkeen
Mieheni kanssa ajoitettiin lasketulle ovispäivälle pupuilut. Vajaa viikko mahdollisesta oviksesta ja nyt tulee rinnoista hieman maitoa. (esikoisen imetyksen lopetin marraskuussa 2007) Liittyköhän maidon tulo mahdolliseen raskauteen vai tuohon, että olen kuitenkin joku aika sitten imettänyt? Olen kuullut, että imetyksen lopetettua rinnoista voi tulla maitoa vielä seuraavan 2v aikana, vaikkei olisikaan raskaana.
Jännityksellä odottaen, millon voi rask.testin tehdä..hirveetä, kun niin toivoo toista lasta :) odottavan aika on pitkä..ollaan yritetty toista lasta tämän vuoden tammikuusta lähtien siis.
Kommentit (2)
Tosiaan 8.9 tuli pupuiltua ja nyt on viikonlopun 13pv lauantaista lähtien juilinut lonkkaluiden kohdalla. Viimeyönä en saanut kunnolla nukuttua, voisko olla liitoskipuja? En tiedä. Vielä puolitoista viikkoa aikaa, kun voi testailla, missä mennään.. :D Toivottavasti + tuulia :D
Mulla maitoa tuli rinnoista vielä, kun tyttäreni oli reilut 2 vuotta. Ikää on nyt 3 vuotta ja vieläkin saa pisaran puristettua. Lääkärin sanoi tämän on ihan normaalia ja toisien kropat vaan toimivat näin.
Minun veikkaukseni on, että maidon tihkuminen johtuu vajaan vuoeden takaisesta imetyksestäsi, voin toki olla väärässäkin! Onko muillla ollut vastaavaa?