Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset tappelee siitä, onko Trump hyvä presidentti vai ei?

Vierailija
07.11.2024 |

Emme me voi vaikuttaa siihen mitenkään, joten jokainen mahdollinen USA:n presidentti otetaan Suomessa annettuna.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä.kukaan tappele. Kai sitä saa mielipiteensä sanoa? Olen kyllä sanonut mielipiteeni myös eurooppalaisista vaaleista ja Suomen politiikasta. 

Vierailija
22/35 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärioikeiston identiteettipolitiikka pakottaa toistamaan kuin paskakärpänen että onhan se paska hyvää, vaikka vähän häpeä nouseekin jo poskille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun pitää rakentaa ja korjata ,äänestetään vasemmistoa. Tuhoaminen ja itsekkyys jää oikeistolaisille. Katsokaa maailmaa tuhoaminen on vauhdissa. Sodan jälkeen taas solidaarisuus tulee olevaan kantava voima. 

Vierailija
24/35 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla on minä olen aina oikeassa ja tiedän kaiken paremmin-syndrooma. Siksi.

Pysyhän iigori oman maasi asioissa. Siellä teillä on sellainen diktaattori, että Trump on kateellinen.

aina jaksetaan nauraa kuinka tyhmä amerikan kansa on mutta eipä meillä sen paremmin mee.

Vierailija
25/35 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi tästä oikeisto-vasemmistokysymystä. Usan demokrtaatit ovat myös oikealla. Silti he ja kaikki maailman älyllä varustetut inhoavat Trumpia, joka on häpeäksi maalleen ja maailmalle. On äärimmäisen noloa, että hän johtaa suurvaltaa. 

Vierailija
26/35 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä siksi, että osaan ihmisistä on tarttunut äärioikeiston aivovirus, jonka takia näkevät Trumpin messiaana. Nyt nämä samat bro-kuplassa asustavat yrittävät vakuuttaa, että Trumpin politiikka olisi Suomelle hyödyllistä.

Trumpin kauppasota ja piittaamattomuus Ukrainasta ovat uhka Suomelle. Ei pidä mennä mukaan Trumpin ja Putinin aivopesuun. 

Miten saat yhdistettyä samaan lauseeseen kauppasodan ja ukrainatuen? Länsimaat eivät pärjää venäjälle kulutussodassa, koska teollinen tuotanto on siirretty venäläisten kavereille. Jos yhtään haluat jatkaa sotimista, pitäisi sinun miettiä kuinka firmat saadaan pakotettua tuomaan tuotanto takaisin länsimaihin.

Kuule kyllä lansimailla on sellainen varallisuus takanaan, että Venäjälle pärjätään. Nyt on vain kyse siitä, että Eurooppa ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa ajamaan voimakkaasti omaa etuaan. Sitä mikä on meille hyväksi ei sanele Trump, eikä Putin. Ei Ukrainan, eikä Suomen kohtaloa. 

Vierailija
27/35 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta on täynnä vajaamielisiä, jotka kirjoittavat paskaa.

No ei täällä ole muita vajaamielisiä kun sinä....jotka sitä paskaa kirjoittaa ja provosoi. Moniakaan ei asia kiinnosta puupennin vertaa. 

Vierailija
28/35 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että maailman merkittävin johtaja myisi perheensä että saisi siitä taloudellista hyötyä, ihminen jolta puuttuu täysin moraalinen selkäranka.  

Vierailija
29/35 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äärioikeiston identiteettipolitiikka pakottaa toistamaan kuin paskakärpänen että onhan se paska hyvää, vaikka vähän häpeä nouseekin jo poskille.

Niinkö. Mielestäni edellisellä kaudella Trump nosti esiin tärkeitä asioita ja teki sellaista politiikkaa jota myös Biden jatkoi. Itse en identifioidu Trumpistiksi, vaan olen kiinnostunut poliittisista asioista, joita hän edistää enemmän kuin muut ehdokkaat. Luulen että monella muullakin on näin. Ainakin jenkeissä.

Kuitenkin latinot ja mustat äänestivät rasistin pressaksi.

Vierailija
30/35 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tekisi tästä oikeisto-vasemmistokysymystä. Usan demokrtaatit ovat myös oikealla. Silti he ja kaikki maailman älyllä varustetut inhoavat Trumpia, joka on häpeäksi maalleen ja maailmalle. On äärimmäisen noloa, että hän johtaa suurvaltaa. 

Olet väärässä. Olen älyllä varustettu enkä inhoa Trumpia.

Vierailija
31/35 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Olen älyllä varustettu enkä inhoa Trumpia.

Teemu, ei sinulla ole älyä. 

Vierailija
32/35 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tapella. Ei se ole hyvä. Onneksi vain 4 vuotta

Vierailija
33/35 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmastoahdistujat itkevät täällä

Vierailija
34/35 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvatan trump, minä olen menossa Jakomäkeen.

Vierailija
35/35 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvatan trump, minä olen menossa Jakomäkeen.

trump pistäis jakomäenkin uuteen uskoon