Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä taho auttaa jos tilillä ei ole rahaa ruokaan, Ja sossusta on kieltävä päätös harkinnanvaraiseen toimeentulotukeen? Pitääkö nähdä nälkää

Vierailija
07.11.2024 |

Aivan mahdottomalta tuntuva tilanne. Perustoimeentulotukea on kelan toimesta leikattu niin ettei se enää riitä elämiseen, ja sossusta tuli kieltävä päätös täydentävään toimeentulotukeen. Nyt ei sitten ole rahaa ruokaan, ja ei ole ruokaa kotonakaan. Nälkä on. Kuoleeko suomessa nälkään vuonna 2024 ??

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myy jotain?

Ei ole mitään myytävää. Saan perustoimeentulotukea eli omaisuutta ei ole

ap

On kaikilla reikää myytävänä

Vierailija
42/50 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae edunvalvonta saat rahat riittää koko kuukauden ajaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa vois kysyä onko kellään mahdollista tuoda vaikka ruokakassi sulle.

Vierailija
44/50 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankuti jankuti. 

Paikkakuntasi ruokajakeluista saat ruokaa. 

Ahkeraa työnhakua vaan, kannattaa selvittää mahdollisuudet palkkatukeen ja luonnollisestikin halvemman asunnon etsintä. 

Tuolla samalla tarmolla minkä tuhlaat näihin trolleihisi ja r*nkkaamiseen, olisit jo moneen kertaan saanut asiasi reilaan. 

Et vain taida edes haluta vaan on kiva notkua yhteiskunnan riesana. 

Maaseudulla tuollaiseen ruokajakeluun ei pääse ilman autoa. Ja bussit maksavat. 

Ei köyhän oo varaa maallaan asua. Niin paljon kuluja; sähkö, auto, bensiini, jätehuolto, likakaivon tyhjennys, nuohooja.. Mä muutin kaupunkiin ja pärjää taas....

Vierailija
45/50 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myy jotain?

Myyn 700 euroa maksaneen television jollain 40 eurolla ja sen jälkeen olen ilman TV:tä?

Miksi olet ylipäänsä ostanut 700 euron television? Olisit ostanut sellaisen käytettynä 40 eurolla ja sinulla olisi jäänyt 660 euroa rahaa. Ei me keskituloisetkaan ostella noin kallista elektroniikkaa.

Asioita on todennäköisesti ostettu varakkaampina päivinä. Luuletko, että köyhät ostelevat kallista elektroniikkaa? Luoja, että ihmiset ovat tyhmiä.

Todellakin ostavat. Miksi muuten luulisit, että osamaksusopimuksia tehdään niin paljon?

Vierailija
46/50 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rappuihin lappuja ja pahvilaatikko, että keräät pulloja tarkoitukseen x. Rehellisyyskin voi kannattaa.

Vierailija
47/50 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunta auttaa, mikäli menet sinne vain vilpittömin sydämin.

Siellä liikkuu näin sateenkaari-aikana monenlaista huijaria ja koijaria, mutta he ovat taitavia tunnistamaan mädät hedelmät.

Vierailija
48/50 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myy jotain?

Myyn 700 euroa maksaneen television jollain 40 eurolla ja sen jälkeen olen ilman TV:tä?

Ei sitten kelvannut esim. tarjouksessa aika usein olevat ihan hyvät tv:t. Äidille ostettiin juuri 399 maksanut (piti olla vähän isompi kuin hän ei näe kunnolla), halvempiakin olisi ollut. Minä hyvin tienaavana mietin tosi pitkään ostanko ns. äly tv:n ja ostin BlackFriday tarjouksella tosi hienon ja maksoi 900 e, jota siis mietin tosi pitkään ja minulla on sellaiseen helposti varaa, mutta rahan käyttöä pitää meidän jokaisen suhteuttaa siihen mihin on varaa.

Vierailija
49/50 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista että syvässä kuopassa oleva ja nälkiintyvä ihminen aiheuttaa näin paljon vihaisia kommentteja?

Onko tämä joku koulukiusaajien kokoontumispaikka? Heikkoa potkitaan?

Tämä nälkiintynyt tekee joka päivä tämän saman aloituksen. Hän ei ole vielä kertaakaan hyväksynyt hänelle tehtyjä hyviä ehdotuksia. Kun ei mene jakeluun hyvällä, ehkä sitten pahalla. Työnteko auttaa monesti, kun elämässä menee huonosti ja raha ei riitä.

Vierailija
50/50 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 3 kk lomalla, joten nyt emme ehdi nähdä.

-Nälkä-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi