Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stay up sukissa aina näyttää että läskiä tursuu reunan yli, vaikka olen hoikkajalkainen

Vierailija
07.11.2024 |

Olen siis oikeasti hoikkajalkainen, mutta silti stay up sukat saavat reidet näyttämään läskisiltä, jos vedän sukat suunnilleen siihen kohtaan, mihin ne mielestäni kuuluisi. Toinen vaihtoehto olisi vetää ne tosi ylös, mutta silloin tuntuu että ne ovat ihan liian ylhäällä. Onko tyhmän näköistä jos ne ovat vain vähän yli polven? Siinä kohtaa tuota puristamista ei tule. Ja nyt olisi tarkoitus käyttää niitä sukkia makkarissa, eli todellakin reidet näkyy ja olisi kiva, että näyttäisi seksikäältä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat ylempänä vedettynä reisien yläosaan näyttää kiihottavammalta ja sukkien yläreunasta on mukavaa saada hyväillä paljasta ihoa.

M

Vierailija
2/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee salille treenaamaan jos reidet on liian pehmeät / laihaläskit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama vaikka olin s kokoinen, ostin sitten kokoa suuremmat niin ongelma poistui.

Vierailija
4/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hassun näköistä jos ne ovat vain vähän yli polven. Ne kyllä puristaa vaikka olisikin rotureidet, tai sitten ovat liian löysät. Siis, hanki sukkanauha rensselit, ne näyttävät paremmalta niin minihameen alta pilkottaessaan kuin silloin kun ne voi hahmottaa hameen/housun alta.

Vierailija
5/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä nyt vielä kerran miten hoikalla voi olla läskiä?

Vierailija
6/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat tekstiili olla mitoitettu kaukoidän vartaloille , kun eihän meillä tkstiiliteollisuutta enää ole. Harmi

Vierailija
7/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihakset puuttuu.

Vierailija
8/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitavat tekstiili olla mitoitettu kaukoidän vartaloille , kun eihän meillä tkstiiliteollisuutta enää ole. Harmi

Eikä miehetkään saa enää edes kunnon hattua ostettua, vaan täytyy tyytyä johonkin pesäpallolippikseen kuten Trump ja puku päällä kravatti kaulassa.  No on tuossa ysi vanha puoti yliopiston kadulla.

Vierailija
9/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ehkä olekaan läskistä, vaan kun reidet eivät ole timmissä kunnossa, niin se sukan kuminauha puristaa ja tulee sama vaikutelma kuin jos olisi läskiä. Toisaalta voihan hoikallakin olla rasvaa kehossa, harva ihan täysin rasvaton on. Itse ainakin olen sellainen laihaläski, näytän hoikalta, mutta en ole timmissä kunnossa.

Vierailija
10/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän laadukasta sukkanauhavyötä ja sukkia. Mieskin on ihan täpinöissään kun tietää mitä hameen alla on. Rebecca 36.

Vierailija
11/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän sama kuin kysyisi, miten hoikalla voi olla rinnat. Nekin nimittäin koostuvat rasvakudoksesta. Reisissä on ihonalainen rasvakerros hoikillakin. Hoikilla kerros ei ole paksu mutta näkyy kuitenkin, jos reittä puristaa.

Vierailija
12/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sukat täytyy saada reisien mukaan eikä reisiä sukkien mukaan.

Vierailija
13/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen näyttää kyllä hyvältä.

Vierailija
14/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta isompi koko ja käytä sukkanauhoja, ei tursu.

Vierailija
15/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä se näyttää.

Minua ei ainakaan haittaisi moinen , jos rouva käyttäisi noita.

Vierailija
16/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää sukkanauhavyötä ja niihin kuuluvat sukat, todella seksikkäitä

Vierailija
17/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäkää sukkanauhavyötä ja niihin kuuluvat sukat, todella seksikkäitä

On kyllä aikomuksena hankkia sellaisetkin! t. ap

Vierailija
18/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen "tursuminen" näyttää vaan seksikkäältä ja korostaa reisien naisellisuutta. Tietysti poikkeuksena oikeasti lihavat, joilla tursuu aivan liikaa, mutta ap oli hoikka, eli ei tarvitse olla huolissaan semmoisesta ilmiöstä.

Vierailija
19/20 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä se näyttää.

Minua ei ainakaan haittaisi moinen , jos rouva käyttäisi noita.

Sama juttu. Olette liian kriittisiä. Ne on hel*vetin kuumat pienistä pursuiluista huolimatta. T:Mies

Vierailija
20/20 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen "tursuminen" näyttää vaan seksikkäältä ja korostaa reisien naisellisuutta. Tietysti poikkeuksena oikeasti lihavat, joilla tursuu aivan liikaa, mutta ap oli hoikka, eli ei tarvitse olla huolissaan semmoisesta ilmiöstä.

Ei näytä suurimman osan mielestä🤢