Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketä vttu kiinnostaa toisten verotulot? Poistakaa nuo paska-artikkelit

Vierailija
07.11.2024 |

.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen tänään kaljaa kun mulla on hyvät tulot.

Vierailija
42/77 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei lehtijuttuja olisi, aika harva edes muistaisi tätä verotietojen valmistumispäivää. 

No, jos ei lehtijuttuja olis, niin uteliaat saisivat itse mennä verotoimistoon jonottamaan päästäkseen äkemään toisten ansiot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän tuota julkaista kuin ne isoimmat käärijät!

Vierailija
44/77 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuule monia kateellisia kiinnostaa. Tunnistan täysin sen ihmistyypin, joita mietityttää muiden tulot ja varallisuus. 

Vierailija
45/77 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvät tulot, monesti ole keikkunut noilla listoilla, mutta silti ärsyttää tämä repostelu. Tämä on se päivä vuodessa, kun lehdissä ei ole mitään luettavaa.  Ketä kiinnostaa? 

Ei lehdet tekisi näistä juttuja jos ei kiinnostaisi. Sinun ärsyyntymisesi ei ole lehtien ongelma.

Vierailija
46/77 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvät tulot, monesti ole keikkunut noilla listoilla, mutta silti ärsyttää tämä repostelu. Tämä on se päivä vuodessa, kun lehdissä ei ole mitään luettavaa.  Ketä kiinnostaa? 

Ei lehdet tekisi näistä juttuja jos ei kiinnostaisi. Sinun ärsyyntymisesi ei ole lehtien ongelma.

Minä kysyin ketä kiinnostaa? En tunne montaakaan, joka niitä lukisi. Minä oletan, että lehdet vain luulevat, että ihmisiä kiinnostaa.

Vierailija
47/77 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä  on pitkä matka naisten ja miesten tasa-arvoon, kun katsoo näitä verotietoja. Heijastaa naisten asemaa, naiset hoitaa lapset ja ovat taustatukena miehille, että pääsevät ansaitsemaan. Missä on naisten verotiedot suurimmalta osin? No senhän arvaa, tulojen alapäässä, koska naisilla on niin paljon kotona töitä, joita ei nykyään  rahassa arvosteta.

Yhteiskunnan on muututtava, jos halutaan,että ei poljeta naisten oikeuksia ja kaikilla olisi samanlainen mahdollisuus tehdä mieleistä töitä. Naisilla on nykyään "lapset" jaloissa, kun taas miehet voivat vapaasti olla töissä ja ansaita.

Naiset tukevat tätä ilmiötä, koska haluavat perheen.

Vierailija
48/77 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko loppuviikko jankutetaan kuka ansaitsi mitä ja kuinka paljon. Itse en ole suurituloinen joten en kommentoi sen takia. 

Tulotietojen julkisuus on myös turvallisuusriski.

Tällaista idiotismia - ja vain Suomessa!

Vierailija
49/77 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan tällä palstalla huudetaan kurkku suorana ja vaaditaan, että tietojen on oltava julkisia.

Nyt kun julkisia ovat:

- 120 000

- pääomatulot

- maksetut verot

- ja veronpalautukset ja lisäverot

niin palstalaisten mielestä se onkin aivan perseestä.

Heitä kiinnosta tietää, kuinka paljon hyvätuloiset joutuvat maksamaan veroja.

Miksi?

Vierailija
50/77 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan tällä palstalla huudetaan kurkku suorana ja vaaditaan, että tietojen on oltava julkisia.

Nyt kun julkisia ovat:

- 120 000

- pääomatulot

- maksetut verot

Miksi?

Kaikkien veronmaksajien tiedot on julkisia, mutta nuo mainitut luovutetaan tiedotusvälineille isona excel tiedostona. Minä voin kyllä itse mennä verotoimistoon kysymään vaikka sinun verotiedot jos vain nimesi tietäisin.

Vierailija
51/77 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun julkisia ovat:

- 120 000

- pääomatulot

- maksetut verot

Miksi?

No se on vaan tietty trolli porukka, joka täällä jauhaa, ettei noita tietoja tarvitse, ja ettei muka kiinnosta.

Joitakin kiinnostaa.  

Voi vertailla vaikka omaan palkkaansa samalta alalta, näkee miten paljon on säästöjä ja omaisuutta, kun näkee henkilön pääomtulot.

Ja onko henkilö osannut säätää veronsa oikein, eli joutuuko maksamaan lisäveroja vai saako veronpalautusta.

Melkoisesti infoa löytyy noista julkistetuista verotiedoista.

Tyhmät, luuseri peruskoulu apinat eivät tajua paskaakaan. Mistään.

Vierailija
52/77 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun julkisia ovat:

- 120 000

- pääomatulot

- maksetut verot

Miksi?

Kaikkien veronmaksajien tiedot on julkisia, mutta nuo mainitut luovutetaan tiedotusvälineille isona excel tiedostona. Minä voin kyllä itse mennä verotoimistoon kysymään vaikka sinun verotiedot jos vain nimesi tietäisin.

Luulis että vielä vähemmän kiinnostaisi lähteä verotoimistoon, kyttäilemään päätteeltä, että paljonko joku sukulainen ansaitsee, paljonkp hänellä on pääomatuloja ym.

Sen etern kun pitää nähdä vaivaa.  Etenkin kun kaikilla ei ole verotoimisto kulman takana.

Vierailija
53/77 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin kiinnostunut työkavereiden, naapurien ja tuttavien verotuloista. 

Vierailija
54/77 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun julkisia ovat:

- 120 000

- pääomatulot

- maksetut verot

Miksi?

No se on vaan tietty trolli porukka, joka täällä jauhaa, ettei noita tietoja tarvitse, ja ettei muka kiinnosta.

Joitakin kiinnostaa.  

Voi vertailla vaikka omaan palkkaansa samalta alalta, näkee miten paljon on säästöjä ja omaisuutta, kun näkee henkilön

Korkeakoulututkinto ei ole sinulle katkerolle näkljään tuonut edes sivistystä

Vierailija
55/77 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin trumppia joka töötistä nyt taas joka vuotinen kateuden vilvejelypäivä, sitten alkaa joulun pakkomyynti ja joulupakotus

ei s a a t a n a mitä paskaa

Vierailija
56/77 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako muiden rahat niin paljon, että artikkelit niistä raataa sielua? Jos ei halua, että omat tulot ei päädy mediaan, ei vain kannata tienata liikaa.

Vierailija
57/77 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin trumppia joka töötistä nyt taas joka vuotinen kateuden vilvejelypäivä, sitten alkaa joulun pakkomyynti ja joulupakotus

ei s a a t a n a mitä paskaa

Kuka sinua pakottaa ostamaan?

Vierailija
58/77 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan kiinnosta. Pääasia että huolehtii että verot on maksettu.

Vierailija
59/77 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kuule monia kateellisia kiinnostaa. Tunnistan täysin sen ihmistyypin, joita mietityttää muiden tulot ja varallisuus. 

Ompa on kateutensa. Aika raskasta verrata itseään kateellisena muihin.

Vierailija
60/77 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on hyvä kun kateelliset ja katkerat voivat tarkastaa, mitä kaikkea hyvää näiden suurituloisten veroilla voi saada aikaiseksi. Onhan se kiva kun jonkun maksamilla veroilla ne tehohoitopaikatkin kustannetaan jos vaikka sattuu tarvitsemaan.