Minulle tulee riittämättömyyden tunne parisuhdemarkkinoilla.
Minulle tulee sellainen olo etten vaan kykene täyttämään naisten toiveita koska naiset vaativat miehiltä aivan liikoja. Naiset vaativat että miehen tulee olla korkeakoulutettu,miehellä tulee olla hyvä työ mistä tienaa hyvin, miehen pitää olla pitkä, miehen pitää olla se miehekäsmies mutta samalla naiset vaativat että miehen pitää olla se hiljainen hissukka joka tottelee naista.. jne
Miten voi olla mahdollista että se ylipainoinen nainen tai se ei niin kaunis nainen etsii miestä joka on koulutettu, tienaa paljon ja se on komea? Ymmärrän että laadukkaat naiset vaatii miehiltä paljon mutta ylipainoinen tai ruma nainen ei ole laadukas.
Naiset ei vaan tajua sitä millaista on olla mies parisuhdemarkkinoilla, se ei ole hauskaa vaan mies joutuu aina pettymään naistarjontaan ja mies on aina se joka joutuu pariutumaan alaspäin. Missä tasa-arvo? Missä miesten oikeudet?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Kenekään oikeuksiin ei kuulu toisen ihmisen vapaa-aika eikä keho
Paitsi ilmeisesti 185 cm huippumiehelle kuuluu.
Ei kaikki kauniit naisetkaan pääse rikkaisiin naimisiin.
Nainen on aina se joka valitsee miehen- Tavis mies ei vaan riitä niille tavis naisille tai lihaville naisille. Suomessa on maailman nirsoimmat naiset ja suurin osa on taviksia. Suomessa on yli 600 000 sinkkumiestä ja hiukan vähemmän sinkkunaisia. Pitkään sinkkuna olevat miehet ovat varmaan yrittäneet tutustua satoihin tavis naisiin ja saaneet pakkeja aina joten eikä ole selvää että tavis naisille se miehen ulkonäkö on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Jännää muuten että se joka ei enää kelpaa on kuitenkin pakotettu turvaamaan sen paremman osapuolen turvallisuus.
Sitten kannattaa poistua markkinoilta, kun ei kerran riitä. Mitä sitä määräänsä enempää itseään kiusaamaan.
No itse kuulun niihin, jotka ei vain koe vetoa 99,9 prosenttia miehistä. Kärsin siitä itsekin. Olen kuitenkin pitänyt itseni hoikkana, olen hyvässä työssä jne ja saanut hyvätuloisen komean miehen suhteeseen, mutta on täysi mulkku. Mutta olkoot - tapailusuhde seksin kanssa käy nyt minulle tai ei varsinaisesti mutta koska en pysty tyytymään tavikseen, niin voi vain syyttää itseään tilanteesta.
Rikkaat, komeat ja vieläpä tunneälykkäät miehet ovat yksisarvisia, jotka ovat menneet naisten topkympille jo aikapäiviä sitten. Nelikymppisenä valitset betan tai luonnehäiriöisen alfan. Siis valitset jos olet ns laatunainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi me tavismiehet emme enää kelpaa naisille? Siksikö kun naiset yliarvioi tasonsa?
Ei pariutuminen toimi mitenkään reilusti. Se on primitiivistä. Naisen ei ole järkeä päästää ei-mieluisaa miestä pukille. Se on rais kurin käytöstä olla jatkuvasti jankkaamassa naisten "typeristä" kriteereistä ja kuinka he yliarvioivat tasonsa. Sitä paitsi, naiset ovat parisuhdemarkkinoilla haluttuja, miehet eivät (kysynnän ja tarjonnan laki) joten lopeta jo rutkutus.
Ei sekään ole reilua että mies vahvempana pystyy ottamaan naisen vaikka väkisin. Tilanteen kuitenkin tasoittaa valtion väkivaltakoneisto. Kukaan ei kuitenkaan tasoita miehen pariutumista tai seksin hankintaa...
Vierailija kirjoitti:
Sitten kannattaa poistua markkinoilta, kun ei kerran riitä. Mitä sitä määräänsä enempää itseään kiusaamaan.
Tässän on paljon totuutta. Ulkomailla on suomalaiselle miehelle niin paljon kysyntää ettei uskoisi. Siis sille samalle miehelle joka on täysin arvoton suomalaiselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässän on paljon totuutta. Ulkomailla on suomalaiselle miehelle niin paljon kysyntää ettei uskoisi. Siis sille samalle miehelle joka on täysin arvoton suomalaiselle naiselle.
Näinhän täällä on julistettu. Siksi ihmetyttää aina vain enemmän, miksei nämä miehet lähde ulkomaille naisenhakuun, vaan ikuisesti ruikuttavat täällä suomalaisista naisista. Ottakaa kokemuksistanne opiksi ja yrittäkää jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi me tavismiehet emme enää kelpaa naisille? Siksikö kun naiset yliarvioi tasonsa?
Koska markkinat suosivat naisia niin paljon. Tilanne on hyvin sama kuin työtä hakiessa. Yksi työpaikka, 200-1000 hakijaa.
Niin. Tyhmille ei mikään riitä. Onneksi eivät lisäänny
Ylipaino tai jonkun näkemys kauneudesta eivät ole mikään laadun mitta. Tuollainen ajattelu missä arvotat jonkun ihmisen pelkän painon tai naaman perusteella takaa, että ne hoikat ja kauniitkaan eivät sinua arvosta tai halua. Sulla voi olla riittämättömyyden tunne, mutta tällaisten viestien lukeminen naisena saa aikaan vain inhoa deittailua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän täällä on julistettu. Siksi ihmetyttää aina vain enemmän, miksei nämä miehet lähde ulkomaille naisenhakuun, vaan ikuisesti ruikuttavat täällä suomalaisista naisista. Ottakaa kokemuksistanne opiksi ja yrittäkää jotain uutta.
Ulkomailla toistuu aivan sama ilmiö, joskin pienemmässä mittakaavassa: naisten vaatimukset ovat kasvaneet.
Mutta suurempi syy lienee se ettei se naisen haku ulkomailta ole ilmaista lystiä. Vain pienellä osalla miehistä riittää aikaa ja rahaa nautiskella naisista ulkomailla huomattavan aikaa vuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan kuulostaa että pikemminkin nämä kelpaamattomat miehet yliarvioivat tasonsa.
Hoikalle naiselle ei kelpaa hoikka mies.
Kumpi vaatii liikaa?
Teille miehille tekisi hyvää ymmärtää että ihmissuhteiden muodostuksessa ei ole mitään oikeuksia, tyyliin oikeutta valita yksinoikeudella itseä miellyttävä kumppani niin kuin kaupan hyllyltä otetaan tavara joka halutaan.
Nyt aloittaja tietää miltä tuntuu kaikista bottom-80% miehistä Suomessa. Ei miehillä ole mitään oikeuksia täällä. Velvollisuus mennä kuolemaan etulinjaan ja elättää koko ikänsä naisten työpaikkoja julkisella sektorilla.
Miten kapinoida? Erotkaa reservistä, tehkää pimeitä töitä, jääkää ideologisesti työttömiksi, muuttakaa ulkomaille.
Miten niin naiset vaativat noita? Sellaista robottimaista rakastumista ei ole olemassakaan, että heti kun mies täyttää kaikki nuo kriteerit, niin sitten nainen rakastuu. Se voi tapahtua milloin vain, jopa pahemmankaltaiseen vätykseen. Eniten siihen kyllä auttaa miehen ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Olen silmälasipäinen ja hiukan ylipainoinen, työttömänä olen ollut yli 10 vuotta. Mitä voisin odottaa parisuhteelta? Haluan hauskan näköisen miehen, hyvää energiaa ja toisen kunnioitusta. Samanlaisen kuin itsekin olen.
Oletko arvioinut itsesi oikein? Tavallisesti hyvällä energialla varustettu ihminen saa töitä nopeasti.