Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua: huulihepeksen ehkäisy lääkkeellä?! kokemuksia?!

Vierailija
06.11.2024 |

Minulla on viikonloppuna ja ensi viikolla sellaista menoa, että en saa saada huuliherpestä. On kuitenkin stressiä, joten riski siihen on...

Ostin apteekista Flushnil 500mg paketin. Se on tarkoitettu h.herpeksen hoitoon. Se sisältää valaciclovir:ia vaikuttavana aineena. Olen kuullut että samaa käytettään pitkäaikaisena hoitona h.herpeksen ehkäisyyn, pieninä annoksina.

Nyt tarvitsen neuvoa, että millaista annosta voin ottaa viikon ajan, jotta ei tulisi h.herpestä. Oireita ei siis ole. Mutta jos niitä tulee, niin sitten herpes jyllää sen kolme viikkoa otti mitä lääkettä tahansa...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla toimii hunaja siinä vaiheessa kun kutina jo alkaa. Ei puhkea rakkuloita. Miksei toimisi myös ennaltaehkäisyyn. Sivelen siis hunajaa huuliin. 

Tämä on ihan todella tehokas keino! Itse aloin kuusi vuotta sitten ensin käyttää hunajaa sittemmin olen ostanut Munken's Bisalva mehiläisvaha huulivoidetta luontaistuotekaupoista ja laittanut sitä aina kun tuntuu että nyt ehkä olisi tulossa, eikä sen jälkeen ole kertaakaan ilmestynyt herpestä! Ennen se puhkesi aina kun stressitasot vähänkin nousivat Suosittelen niin paljon tuota huulivoidetta!

Vierailija
22/25 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosissasi asian kanssa, niin eikö olisi järkevintä kysyä lääkäriltä, eikä täältä sekopäiden ja trollien kokoontumisajoista? Sitruunaa ja hunajaa saat tunkea kroppaasi juuri niin paljon kuin haluat, mutta herpesvirukseen niillä ei ole vaikutusta.

Huuliherpeksen ehkäisy on aikalailla sattumankauppaa ja kuten itsekin sanoit, sen puhkeamiseen vaikuttaa mm. stressi.

Oletko kokeillut huuliherpeslaastareita (Compeed)? Heti kun ensioireita ilmenee, niin laastari siihen kohtaan. Itselläni estävät kokonaan rakkuloiden muodostumisen, kun hoidon aloittaa heti ensioireista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yksi tabu päivässä niin ei tule huuliherpestä. Mutta vain silloin kun on tosi tarpeen kun ei niitä voi koko ajan napsia.

Vierailija
24/25 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän huuliherpeksen ensioireet tuntiessani hammastahnaa. Töpöttelen kihelmöivään kohtaan sormella ja annan kuivua. Teen toimenpiteen illalla niin vaikuttaa yön yli.

Tepsii.

25/25 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä voi kysyä tuota farmaseutilta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi