Kyllä isä osaa
Katsoin Kyllä isää osaa leffan juuri televisiosta ja täytyy kyllä sanoa että ei mielestäni ollut mikään K7 elokuva. Perheen isä juoksee alaosa paljaana, kalpeana kuin ruumis, pitkin poikin kylpylässä.
Toinen kohtaus oli se kun pomonsa näytettiin arkussa, oikeasti? Ei enää naurattanut yhtään. Todella hämmentävä, tunkkainen, tyhmillä jutuilla kerrottu elokuva.
Elokuva oli myös liian sirkusmainen jota nähdään myös Heinähattu ja Vilttitossu elokuvissa, ihme kilkatusta, hyppiviä kirjaimia, tekemällä tehtyä, muka hauskaa hölmöilyä.
Pidin vanhoista sarjoista joissa oli sentään myös rauhallisempia hetkiä ja puhetta, vaikkakin aika tyhmää ja yksitoikkoista välillä, kuten "ai o wai". Nyt tuntui kuin olisi sirkuksessa käynyt.
Huh, liian raskasta katsottavaa ja jouduin keskeyttämään elokuvan koska ei tosiaan sovi alle 7v.
Kommentit (12)
Hyvä elokuva oli. Lopeta höpöttäminen ap
Muistan lapsena Reinikaisesta, kun olivat ruumishuoneella ottamassa sormenjälkiä vainajalta, lisäsivät uuniin puita. Käsi jäi ylös kuolonkankeuden vuoksi. Sitten sinne tuli joku työntekijä ja alkoi lisäämään puita uuniin ja ihmetteli, että "Kuka ihme tänne on puita lisännyt". Käännähti vainajaan, jonka käsi ylhäällä. Juoksi huutaen ulos.
Naurattaa vieläkin.
Kalpeana? Normaali suomalainen vaalea iho. Ap on itse varmaan ruskea, kuin papu :D
Vierailija kirjoitti:
Muistan lapsena Reinikaisesta, kun olivat ruumishuoneella ottamassa sormenjälkiä vainajalta, lisäsivät uuniin puita. Käsi jäi ylös kuolonkankeuden vuoksi. Sitten sinne tuli joku työntekijä ja alkoi lisäämään puita uuniin ja ihmetteli, että "Kuka ihme tänne on puita lisännyt". Käännähti vainajaan, jonka käsi ylhäällä. Juoksi huutaen ulos.
Naurattaa vieläkin.
Olin unohtanut tuon kohtauksen kokonaan. Nyt naurattaa niin maan perusteellisesti!
Oneneksi sinä et ole määrittelemässä ikärajoja.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä filmi oli.
Hyvä? Muutaman minuutin katsoin ja sitten meinasi mennä hermot, kun oli niin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Kalpeana? Normaali suomalainen vaalea iho. Ap on itse varmaan ruskea, kuin papu :D
Niin että ihan toiseen äärilaitaan. Ei toimi.
Tulee tällä hetkellä taas televisiosta (17:40-19:30)
https://www.iltalehti.fi/telkku/ohjelmat/kylla-isa-osaa/661521?pub=1531…
Tuliko se tänään telkkarista?