Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pääse sinuiksi omien vikojeni kanssa

Vierailija
05.11.2024 |

Fyysisiä ja henkisiä asioita. Ymmärrän hyvin, että muilla asiat huonommin, mutta osa omista vioista on niin simppeleitä, että se niissä turhauttaa. Vaikuttavat kuitenkin negatiivesti ulkonäköön. Voisi ehkä osan korjata, mutta vaatisi ison pinkan rahaa.

Tunnen olevani huonompi ihminen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä...

Vierailija
2/8 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vioistani huolimatta aina aika tyytyväinen itseeni, kunnes elämääni tulee joku mies. Sitten menetän äkkiä kaiken itseluottamukseni ja tunnen itseni huonoksi, rumaksi ja vastenmieliseksi. Nyt taas kasailen itsetuntoa kesäromanssin jäljiltä. Ihmettelen niitä, jotka sanovat suhteen kohottavan itsetuntoa. 

Vierailija
4/8 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minullakin. Olen pitkään ollut sinkku ja vailla kavereita oman epävarmuuteni vuoksi, tuntuu siltä, että ansaitsisin seuraa ympärilleni vasta sitten, kun olen itseni mielestä täydellinen. Olen ihan hämilläni kun näen, että kavereita ja kumppaneita on niilläkin joilla on samoja vikoja kuin minulla: ei oikein tyylitajua, aknea, mielestäni oudon mallinen vartalo. Vaan kyllä minullakin olisi, jos en tällä tavalla eristäisi itseäni muista.

Vierailija
5/8 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poimin pyllymuroja persekarvoista lautaselle ja syön ne maidon kanssa iltapalaksi.

Vierailija
6/8 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmoista kun tuijottelee päivät pitkät omaa napaa.

Vierailija
7/8 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en pääse omasta rumuudesta eroon. Sehän on suurin vikani.

Vierailija
8/8 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne sellaisia joille voi tehdä jotakin? 

Minua hävetti aikuisikään saakka puhevikani. Sitten päätin että en loppuikääni voi jatkaa näin ja omatoimisesti harjoittelin eroon viasta. Lisäksi minulla oli "rakenteellinen vika", jonka hoitoon hakeuduin yksityiselle puolelle. Sieltä onnekseni sain lähetteen kunnalliselle puolelle ja pitkän hoitopolun (3v) päätteeksi pääsin korjausleikkaukseen. Olen nykyisin erittäin tyytyväinen itseeni ja etenkin siihen, että pitkäjänteisesti panostin näiden vikojen korjaamiseen. 

Millaisia vikoja sinulla on? Onko mahdollista tehdä niille jotakin?