Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monenko kesäkuisen-06 vauvat vielä tissittelee öisin?Vaiko vauva itse vieroittanut itsensä?

19.02.2007 |

Aikomus yötissiltä pois lähiaikoina.Selväähän on että tämän ikäinen ei enään tarvi yöllä ruokaa.

Ajattelin niin että otan viereen yöksi(missä nukkunut tähänkin asti) ja rauhoittelen sängyllä maaten/tassutellen/tyynnytellen kunnes tyytyy ettei maitoa saa ja toivottavasti nukahtaakin:)

Alkuun oli aikomus että isä hoitaisi ekat päivät,mutta kun se sopiva ajankohta aina siirtyy(yövieraita,töitä..yms) niin aloittelen itsekseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukutaan perhepedissä, ja pääasiassa yöt menee ilman syöntejä. Tyttö saattaa herätä yöllä mutta yleensä nukahtaa itekseen takaisin. Silloin tällöin syö vielä yöllä eikä se mua mitenkään haittaa. Ite on ittensä pikkuhiljaa vierottanu, eli ihan lapsentahtisesti on menty ja nyt on yhä harvemmin öitä jolloin kaipaa tissiä.

Vierailija
2/6 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätettiin, että nyt se 8kk iässä loppuu, ja ollaan vierotettu vauvaa yösyönneistä. Pari ekaa yötä huusi vaihtelevasti 1-2h, mutta sitten alkoi rauhoittua. Mies hoiteli rauhoittelut, minä nukuin muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttären kohdalla 8kk oli ikä jolloin jatkuva tississä kiinni oleminen alkoi ärsyttämään ja vierotin. Nyt kolmonen on sen 8kk ja käyttää mua tuttina pitkin yötä. Ei tunnu vielä pahalta. Lupasin itselleni että kun hampaita tulee niin saa lähdöt tissiltä. Hampaat tuli, tarjoilut vielä jatkuu. Ei ole vain tuntunut siltä, siksi jatketaan vielä. On niin suloista ja ihanaa kun lämmin nyytti tuhisee vieressä. Kyllä se vauva tai sinä päätätte ennenpitkää mikä on sopiva aika. :)

Vierailija
4/6 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyttö 8kk, ajoittain erittäin huono syömään! Joten hänellä todellakin ON välillä ollut nälkä öisin tässä 6-8kk iässä, jossa on kuitenkin ajoittain nukkunut yöt syömättäkin. 7kk oli lusikkalakko, jolloin söi kahdesti yöllä, ja oli nälässä. Tai siis söi n. kahdelta ja kuudelta. Nyt tyttö syö taas hyvin päivisin, ja nukkuu 7:ään syömättä, välillä syö vasta 9:ltä aamulla. Iltamaidon saa n.puoli yhdeksältä.

Eli meillä neiti ei ole mikään himosyömäri, ja syö vain nälässä öisinkin. On joskus jopa hermostunut, kun tarjoan rintamaitoa yöllä, vaikka itkeekin jotain muuta... yösyöttäminen ei ole sinänsä mulle mitenkään ongelma, sillä meillä heräillään öisin joka tapauksessa n.4-12 kertaa...

Vierailija
5/6 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva nukkuu osaksi perhepedissä ja osaksi omassa pinniksessä meidän sängyn vieressä, riippuen jaksanko laittaa takaisin syötön jälkeen vaiko en. Tyttö syö yhä parista kerrasta neljään kertaan yössä. Kiinteitä ei vielä mene kauhean paljon päivän mittaan varsinkin kun oli aika kovassa flunssassa juuri joten tytöllä on kyllä ihan nälkä öisinkin. Nyt, kun alkaa olla taas terve ja iltapuurokin alkaa maistua, aijon alkaa tarjota tuttia ennen tissiä öisin. Toivon, että pikku hiljaa alkaa ihan itse vähentämään yösyöntejä.

Meillä esikoinen jätti yösyömiset 4kk-iässä, mutta heräili silti 2-10krtaa yössä 1v asti ja keskimmäisen vieroitin tissistä 10kk-iässä jonka jälkeen alkoi periaatteessa nukkua yönsä.

Vierailija
6/6 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis juuri vieroitettu yötissittelystä, kun sitä alettiin olla vailla puolentoista tunnin välein. Tuskin olisi itse luopunut, mutta nälkä ei kyllä öisin varmasti ole, syö hyvin päivällä kiinteitä. Nyt olen antanut aamutissin puoli seitsemän maissa, pari kertaa on tyttö jatkanut vielä unia ja pari kertaa sitten herännyt kokonaan.

Öisin on vähän itketty, mutta lähinnä jääty valvomaan, kun ei saa tissiä. Tyttö onkin nukkunut nyt perhepedissä, vaikka yleensä nukkuu omassa pinnasängyssään. On sitten aina lopulta nukahtanut uudelleen tassutteluun tms. Itsestä kuitenkin tuntuu päivisin pirteämmälle tunnin, parin valvomisesta huolimatta, muun yön olen kuitenkin saanut nukkua huomattavasti pidemmissä pätkissä kuin ennen.

I.