Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Netin kyselyt, joista saa pikkurahaa...oletteko vastailleet?

Vierailija
05.11.2024 |

Itse olen huvikseni. Tajuan kyllä että keräävät tietojani, mutta en aina ole ihan rehellinen.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kuullu noista, mutta eikai kukaan ole oikeasti niin tyhmä, että kuvittelee jotain merkittävää saavansa?

Ei sellaista rahaa ole olemassakaan, kuin kyselyillä tienattu.

Se rahaa tulee todellisuudessa palkkioksi siitä, että annat luvan urkkia ja levitellä tietojasi ties mihin. Sekin on minimaalisen pieni. Miksi oikeasti joku maksaisi siitä, että joku vastailee koneeltaan kyselyihin.

iPhonella vastataan ja se osaa kyllä estää urkkimisen. 

Vierailija
22/36 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin joskus. Eivät kyselleet muita tietoja, kuin sähköpostin, nimen ja iän. Tässä kohtaa pitäisi jokaisen järkevän hälyt kilkattaa ja kovaa. Milloin ja mihin rahat maksetaan? Kuk aloin vastailemaan niin rahasta ei ollut enää puhettakaan enkä mitään koskaan saanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kolmen eri puljun kyselyihin. Otan yleensä zalandon lahjakortin sitten kun on 20 e kertynyt ja käytän sen osana maksua. 

Vierailija
24/36 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kuullu noista, mutta eikai kukaan ole oikeasti niin tyhmä, että kuvittelee jotain merkittävää saavansa?

Se rahaa tulee todellisuudessa palkkioksi siitä, että annat luvan urkkia ja levitellä tietojasi ties mihin. Sekin on minimaalisen pieni. Miksi oikeasti joku maksaisi siitä, että joku vastailee koneeltaan kyselyihin.

Siksi että työttömän ja syrjäytyneen viisikymppisen tiedot ovat paskan arvoisia. 

Vierailija
25/36 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa 10 minuuttia ja ohjelma bugittaa etkä saa edes sitä 45 senttiä. 

Vierailija
26/36 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja verottaja vie 40%

Mistä se verottaja tietää, ei mistään, olen monia vuosia vastaillut, saanut mm go giftejä.

Vierailija
27/36 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus markka-aikana eli vuoden 2020-2021 tiedoilla maistelemassa ruisleipiä, josta maksettiin 700 markkaa. Ei paha.

Vierailija
28/36 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GoGiftillä olen ostellut Tokmannista kaikenlaista, pesuaineita, säilykkeitä, joulusuklaat mm. 

Vierailija
29/36 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluna saa vastata että saa sen 5 e Paypal-tilille. Kerran kahdessa kuukaudessa. Ja pitää valehdella että on auto, lapsia, omakotitalo ja päätöksentekijä yrityksessä. 

Jos noihin alkaa vastata pitää todellakin valehdella että ikä on 33 v ja on tärkeä päätöksentekijä yrityksessä ja tallissa pari sähköautoa ym. Muutoin: Et valitettavasti ollut sopiva tähän kyselyyn. 

Minä en ole/omista mitään noista mutta nytkin on 30€ lk odottamassa ja kohta yhdestä 50€, toisesta 30€ ja muutamassa 7-8€/paneeli. Parista nostanut 12,50€ tänä syksynä paypalin kautta. Eikä tarvitse valehdella kyselyissä.

Sen olen huomannut että palkkiot on hurjasti pienentyneet ja kaikki tulee Cintin kautta. Lunastettava summa suurentunut ja tiettyyn euromäärään tarvitsee enemmän pisteitä. Olenkin alkanut eroamaan noista kun ei jaksa enää. Joka toinen ainakin on jo sulkeutunut kun yritän vastata tai sitten en ole kohderyhmää.

Vierailija
30/36 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut noista paneeleista on ihan kunnollisia. Osa ihan silkkaa roskaa ja huijausta. Vaatii vähän paneutumista ja testailua, mutta kun valitsee oikeat paikat niin kyllä sieltä jotain taskurahoja saa. Itse saanut rahana ja lahjakortteina ehkä 200e nyt vuoden aikana. Toki yhtään mitään liian tarkkaa tietoa itsestään ei kannata laittaa.

Vierailija
31/36 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täytä kyselyjä 1000. Aikaa menee kaksi viikkoa ja tienaat 5.40€. josta viedään  vielä verot.

Ja tämä lisäksi tietojasi urkitaan ties mihin. Onko sen arvoista?

Ketä kiinnostaa mielipiteeni einesruuista, maitotuotteista, kerron mielelläni. Voin vaikuttaa hitusen mielipiteilläni.

Vierailija
32/36 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailen huvikseni, koska minusta on kiva vastailla erilaissin kyselyihin ja testeihin. Usein kysytään esim. mielipidettä jostain mainoksesta, ja haukun ne kaikki. Saan vuodessa noin 40 tai 50 euron edestä lahjakortteja, joilla ostan yleensä joululahjoja.

Vierailija
33/36 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluna saa vastata että saa sen 5 e Paypal-tilille. Kerran kahdessa kuukaudessa. Ja pitää valehdella että on auto, lapsia, omakotitalo ja päätöksentekijä yrityksessä. 

Jos noihin alkaa vastata pitää todellakin valehdella että ikä on 33 v ja on tärkeä päätöksentekijä yrityksessä ja tallissa pari sähköautoa ym. Muutoin: Et valitettavasti ollut sopiva tähän kyselyyn. 

Kyllä se herättää epäilyksiä jos aina panelistin kaikki ehdot kyselyyn täyttyy. Olen eläkeikäinen, ilmoitan ikäni rehellisesti, en valehtele ajokortista, silti saan kyselyjä. 100€ / vuosi useammasta paneelista yhteensä.

Vierailija
34/36 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittäin mutten koskaan ole saanut senttiäkään, yhdessä luvattiin rahaa mutta saatkin hyvällä tuurilla osallistua arpajaisiin 

Kannattaa lukea mihin osallistuu niin ei pety.

Vierailija
35/36 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitin joskus. Eivät kyselleet muita tietoja, kuin sähköpostin, nimen ja iän. Tässä kohtaa pitäisi jokaisen järkevän hälyt kilkattaa ja kovaa. Milloin ja mihin rahat maksetaan? Kuk aloin vastailemaan niin rahasta ei ollut enää puhettakaan enkä mitään koskaan saanut. 

Sähköpostin kautta GoGiftin saa, itse voi valita putiikin ja siirtää lahjakortin älypuhelimeen, josta kassa sen lukee. Nyt vaan tahot siirtyvät Virtuaali visaan. 

Vierailija
36/36 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mukana Finnkinon elokuvapaneelissa. Nimestään huolimatta kyselyt ei koske elokuvia, mutta palkkiorahoilla voi lunastaa Finnkinon elokuvalippuja tai popcorn-kuponkeja. Mä käyn tosi paljon elokuvissa joten mulle toi on sopiva. Kyselyt tulee sähköpostiin, joskus tulee monta viikossa ja joskus vain 1 ja siinäkään et kuulu sitten kohdetyhmään. Mä en valehtele vastauksissa koskaan, joten esim viinikyselyyn kun vastasin ekaan kysymykseen etten osta koskaan hanaviinejä, niin kysely päättyi siihen. Mä tykkään kyselyistä ja vastaan netissä kaikkiin iltalehden ja me naisten kyselyihinkin. En siis ole elokuvapaneelissa mukana tienatakseni vaan siksi koska tykkään kyselyistä ja on kiva aina joskus päästä palkinnoksi leffaan ja saada popparit ja juoma.