50v, paljonko omaisuutesi on rahassa, jos nyt myisit kaiken pois?
Kommentit (32)
Sama kuin edellisellä, n 300 000€. Mutta vanhemmat ovat vielä elossa joten perintö on saamatta. Sen jälkeen ehkä reilu tuplat tuosta.
Kun mennyt kaikki on, niin jäljelle jää vain tuo, peräsuolen laskeuma toisen luo.
Ehkä noin miljoona, 800k kiinteistöissä 200k sijoituksissa
240000€. 200000 euroa on sijoituksissa ja omistan vain sähköauton ja asuntovaunun. Elän sijoitustuotoin ja pätkätöillä.
Mulla rivarikolmio Tampereen Härmälässä, en tiiä nykyistä hinta-arviota.
Asoasunto ja muutaman tonnin auto, velkaa saman verran. Plus miinus nolla.
.
Noin 3 milj. En tilaa kotiin ruokaa ja olen muutenkin säästäväinen, vaikka voisin jo hellittää ja elää näyttävämmin. Kerran viikossa käyn kahvilakahveilla, mikä on minulle arjen ylellisyyttä. Lyhyet matkat kävelen säästääkseni matkakuluissa. Tuntuisi pöljältä pulittaa jopa 3 euroa lyhyestä raitsikkamatkasta. Huonolla säällä saatan hypätä joukkoliikennevälineeseen, sellaista tapahtuu korkeintaan pari kertaa kuukaudessa talvikautena. Olo ei tunnu erityisen varakkaalta eikä rahalla hankittu tavara tuo mitään lisäarvoa nykyiseen olotilaan.
Noin 2,5 miljoonaa ehkä tämän hetkinen arvo, mutta jos nopeasti pitäisi myydä niin varmaan parin millin hujakoilla olisi realistinen arvio.
Äänestän kirkkainta kruunua vastaajalle nro. 16
Vanha talo, jonka arvo n. 20 000 €.
Metsää 90 hehtaaria. Arvo n. 800 000 €
Auto 25 000 €.
Kaikki tämä puolisoni kanssa yhdessä, paitsi hänellä on oma auto. Ei ole aikomus myydä muuta kuin puuta vuosittain.
Asunto, puolikas mökki, rahastoja, osakkeita ja auto, n. 300.000e