Onko teillä lattialämmitys jossain huoneessa?
Kommentit (20)
Vain alakerran kylpyhuoneessa.
Ei ole lattialämmitystä missään. Eikä koko talossa muuta lämmitystä kuin ilp ja puulämmitys. Pattereita en suostunut remontissa ottamaan, vaikka sähkömiehen mielestä kaikkien ikkunoiden alla tulisi patteri olla.
No, ei ole tarvittu.
Kaikissa huoneissa on vesikiertoinen lattialämmitys, kerrostalo.
Ei ole. Puulämmitys on minulle mieleinen vaikka onkin patterit. Patterit häiritsevät ja niitä saa putsata sieltä takaa ihan turhaan. En ole viitsinyt poistaa kuitenkaan niitä.
Koko talossa vesikiertoinen lattialämmitys.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa huoneissa on vesikiertoinen lattialämmitys, kerrostalo.
On niin siistiä, kun ei ole pattereita pölyttymässä.
Talon alakerrassa lattialämmitys kaikissa huoneissa. Yläkerrassa sähköpatterit. Ne ei juurikaan ole päällä, kun takan lämpö nousee ylös
Ensimmäistä kertaa muutan taloon, jossa on lattialämmitys kaikissa huoneissa. Ei pattereita pölyyntymässä. Takka tuo myös lämpöä.
On kylppärissä mutta vain talvella päällä vaan sen verran ettei ole kylmä lattia. On vesikiertoiset lämpöpatterit jotka lämmittää kaukolämmöllä.
On saunassa, pesuhuoneessa, minun työhuoneessani, aulassa ja kaikissa koirahuoneissa. Muissa huoneissa alakerrassa ja koko yläkerrassa patterit.
Vierailija kirjoitti:
Vain kylppärissä.
Meillä oli kylppärissä, putki hajos! Koko huoneisto remppaan. Oltiin evakossa 5 kuukautta. Eikä vuoto ehtinyt kestää kuin 2h. Nyt sähköllä.
Koko kerrostaloasunnossa lattialämmitys kaukolämmöllä. Myös kylpyhuoneen lattialämmitys tulee kaukolämmöstä. Olen kyllä tyytyväinen kun ei ole patterit tiellä ja keräämässä pölyä.
Vain suihkuhuoneessa, joka on kooltaan pari neliötä.
On kaikissa, entä sinulla?