Menisitkö töihin jos olisi ripuli
Kommentit (38)
Menisin ja pashkantaisin mikromanagerin silmille!
Petterikään ei mennyt. Miksi sinun pitäisi?
Soitin aikoinaan esimiehelle että mulla on ripuli. Se sno että mee töihin ja pysyttele vessan lähellä.
(no tosiasiassa mulla ei ollu ripulia eikä muutakaan sairautta mutta jos ois ollu niin en olis hyväksyny tuommoista vastausta vaan oisin ilmottanu vaikka liittoon tai työsuojeluihmiselle tai luottamusmiehelle)
Menisin, jollei muuten olisi huono olo. Sanoisin vain että nyt on pakko mennä vessaan. Lappu luukulle tai ovi lukkoon, jos olet pienen putiikin pitäjä.
No voit mennä jos miettiminen on noin vaikeaa. Laitat vaan vaipan.
Vierailija kirjoitti:
Soitin aikoinaan esimiehelle että mulla on ripuli. Se sno että mee töihin ja pysyttele vessan lähellä.
(no tosiasiassa mulla ei ollu ripulia eikä muutakaan sairautta mutta jos ois ollu niin en olis hyväksyny tuommoista vastausta vaan oisin ilmottanu vaikka liittoon tai työsuojeluihmiselle tai luottamusmiehelle)
Olen ollut monta päivää töissä, vaikka mulla on ollut ripuli. Ei sen vuoksi, et paska tulee vetenä voi olla töistä pois. Tämä vaiva on monella jatkuvaa. Hei haloo!!@
Toimistolle en lähtisi. Tekisin työt kotoa käsin, jossa pääsee vessaan heti ja niin usein kun tarve on.
No en todellakaan menisi. Miten ajattelit homman hoitaa jos ja kun pitää sinne vessaan äkkiä päästä? Vaipat? Jos on oikea vesiripuli niin ei pääsisi varmaan sinne töihinkään asti...
Yleensä ripuli loppuu yhteen isoon kakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Toimistolle en lähtisi. Tekisin työt kotoa käsin, jossa pääsee vessaan heti ja niin usein kun tarve on.
Outo toimisto teillä jos vessaan ei pääse heti.
työmatkat jo,ei onnistu. vatsatautikin tarttuu pinnoilta, onko mikä tauti-noro tms. elää pinnoilla pitkään. juo teetä se kovettaa mahaa. ei kuituja. juo vettä ja lepää. muutenkin se roiskiminen ja likaisuus kodin ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut monta päivää töissä, vaikka mulla on ollut ripuli. Ei sen vuoksi, et paska tulee vetenä voi olla töistä pois. Tämä vaiva on monella jatkuvaa. Hei haloo!!@
No oletpa ässä! Eikö vatsan kramppailu haittaa työnteoa?
Ei ihme että taudit leviää kun ripuliperseet ei pysy kotona sairastamassa.
Työskentelee yksin mutta ei pääse vessaan. R-kiskan myyjä?
Vierailija kirjoitti:
työmatkat jo,ei onnistu. vatsatautikin tarttuu pinnoilta, onko mikä tauti-noro tms. elää pinnoilla pitkään. juo teetä se kovettaa mahaa. ei kuituja. juo vettä ja lepää. muutenkin se roiskiminen ja likaisuus kodin ulkopuolella.
Väärät ohjeet. Ripulissa vain nesteytys on törkeää. Muuten normaali kevyt ruoka.
Joka tuollaista kysyy niin ei edes tiedä mitä on ripuli. Se ei ole mikään löysä uloste, van se on sellainen joka vain tulee ja siinä ei wc:juuri auta
En menisi.
Toisaalta en kyllä mene töihin silloinkaan, kun ei ole ripulia. Että miten sen nyt ottaa sitte.
Hei haloo! Kiva kun levität paskapöpösi työkavereille ja heidän perheilleen. Sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hanki hoitoa vaivaasi,ei tuo ole kivaa eikä normaali. onko mikä sairaus,tuskin noro joka viikko vai anaali vaurioitunut pahoin,nykyajan akoilla ihan jo yleistä kun käyttötarkoitus unohdettu
En tietenkään menisi.