Nainen, jos olisit näyttelijä ja roolisi olisi suudella 30-40 vuotta vanhempaa vastanäyttelijää, pystyisitkö?
Minä en pystyisi. Ällöttää jo katsoa elokuvia ja sarjoja joissa nuori nainen joutuu suutelukohtaukseen vanhuksen kanssa.
Kommentit (30)
Hmm, olen 50 vee, joten aika vaikea olisi löytää 30 vuotta vanhempaa vastanäyttelijää. Mutta 20 vuotta sitten en tiedä, ehkä joku viiskybänen komistus vielä olisi ollut mahdollinen. Esim. Nikolai Coster-Waldau oli ihan fain 50-vuotiaana. Linkissä kuvaavasti julkaisussa nimeltä Deadline (pun intended)
https://deadline.com/2018/05/nikolaj-coster-waldau-the-silencing-movie-…
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Jos roolissa ollaan, niin roolissa pysytään.
Aivan kuten vaippaikäisen papan kanssa ollaan avioliitossa niin kulissit pidetään vaikka nuori ori olisi kulissien takana lakanoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Jos roolissa ollaan, niin roolissa pysytään.
Aivan kuten vaippaikäisen papan kanssa ollaan avioliitossa niin kulissit pidetään vaikka nuori ori olisi kulissien takana lakanoissa.
Toki. Jos se pappa on miljonääri tai iso julkkis tai molempia.
Hmmm...
Aika turha huolenaihe nyt taas täällä tuokin .
Näyttelijöiksihän nyt yleensäkään ei näet ole kuin harvoista ihmisistä.
Kaikilla kun vaan ei ole siihen lahjoja.
Siis näyttelijän ammatttiin ja uralle .
Vierailija kirjoitti:
Eikö Tomppa enää kelpaa,eikö se teidän mielestä ole niin hot?
Tomppa on meitä nuorempi, senkin hömppä!
Jos olisin näyttelijä, niin kyllä pystyisin. Tosin olen jo 40, että aika harvassa alkaa olla itseäni 30-40 vuotta vanhemmat miesnäyttelijät, jotka tekevät suutelemista sisältäviä rooleja.
Hugh Grant ei ole ihan tarpeeksi vanha, mutta häntä esimerkiksi voisin kyllä roolissa suudella, vaikken saman ikäiseen (64) ukkoon oikeasti koskisi edes pitkällä kepillä.
Tai toisinpäin: " Mies,jos olisit komea (ja kauniskin) nuori miessairaanhoitaja sairaalassa töissä , niin ällöttäisikö sinua vaihtaa kakkavaippoja mummo-osastolla mummoille ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Tomppa enää kelpaa,eikö se teidän mielestä ole niin hot?
Tomppa on meitä nuorempi, senkin hömppä!
Puhu vain omasta puolestasi. Mä olen Tomppaa 17 vuotta vanhempi. Eikä ole mikään hot.
Vierailija kirjoitti:
Tai toisinpäin: " Mies,jos olisit komea (ja kauniskin) nuori miessairaanhoitaja sairaalassa töissä , niin ällöttäisikö sinua vaihtaa kakkavaippoja mummo-osastolla mummoille ?
Ei se omasta ulkonäöstä ja iästä ole kiinni ällöttääkö joku tuollainen.
T: Hoitoalalla töissä
Ei ole hot, eikä ole tarpeeksi vanhakaan. Piti olla 30-40 vuotta vanhempi, ei vain vuotta vanhempi.