75 % sinkuista ei harrasta seksiä ollenkaan
Ja sinkkuinahan on paljon etenkin nuoria miehiä. Melko kurjaa, että juuri ne ihmiset, jotka seksiä haluavat kaikkein eniten, joutuvat elämään ilman sitä.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan ok, jokainen on itse vastuussa omasta seksin saamisestaan. Jos sitä ei onnistu saamaan, siinä se
Laitetaan myös sitten samalla vähän muutakin vastuuta ihmiselle, eli kaikki yhteiskunnan tuet pois vaan aikuisilta ihmisiltä. Jos ei pärjää omillaan, siinä se. Eihän se voi olla niin, että yhteiskunta hoitaa naisille tarvittaessa vaikka perheen, mutta miehille ainoastaan maanpuolustusvelvollisuuden. Tämä palsta ja mm. twitter on vakuuttanut minulle, että yksikään nainen ei saa minulta sääliä tai empatiaa, koska heiltäkään ei sitä miehille riitä. Jos todistaisin vaikka naisen pahoinpitelyn tai raiskauksen, niin kävelisin ohi. Vielä 10 vuotta sitten olisin varmasti auttanut, mutta keskivertonaisten todellisen luonteen paljastuttua ei kiinnostele. Naiset eivät ole miehille mitään velkaa eikä miehet naisille. Toivoisin, että useammat miehet ymmärtäisivät tämän.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko itsetyydytys seksiksi? Aina puhutaan että ollaan ilman seksiä ja selibaatissa. Eikö itsetyydytyskin ole seksiä?
Se on seksuaalista toimintaa ja oman seksuaalisuuden toteuttamista, mutta olisi harhaanjohtavaa puhua siitä seksinä. Ei itsetyydytys valtaosalle oikeasti korvaa seksiä ja toisen ihmisen kosketusta, vaikka voikin olla nautinnollista ja tyydyttävää. Itse ainakin olen sinkkuna ilman seksiä, vaikka masturboin lähes päivittäin.
Jos ei ole rakastettua, rakkautta, omaa rakasta. Niin ei.
Seksi ei ole harrastus.
Ilmaisu "harrastaa seksiä" on absurdi.
* Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan ok, jokainen on itse vastuussa omasta seksin saamisestaan. Jos sitä ei onnistu saamaan, siinä se
Laitetaan myös sitten samalla vähän muutakin vastuuta ihmiselle, eli kaikki yhteiskunnan tuet pois vaan aikuisilta ihmisiltä. Jos ei pärjää omillaan, siinä se. Eihän se voi olla niin, että yhteiskunta hoitaa naisille tarvittaessa vaikka perheen, mutta miehille ainoastaan maanpuolustusvelvollisuuden. Tämä palsta ja mm. twitter on vakuuttanut minulle, että yksikään nainen ei saa minulta sääliä tai empatiaa, koska heiltäkään ei sitä miehille riitä. Jos todistaisin vaikka naisen pahoinpitelyn tai raiskauksen, niin kävelisin ohi. Vielä 10 vuotta sitten olisin varmasti auttanut, mutta keskivertonaisten todellisen luonteen paljastuttua ei kiinnostele. Naiset eivät ole miehille mitään velkaa eikä miehet naisille. Toivoisin, että useammat miehet ymmärtäisivät
Oho. Taisi osua arkaan paikkaan kun meni ihan nollasta sataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi kuuluu avioliittoon.
Seksi loppuu avioliitossa.
Väitän kyllä, että avioliitossa olevista harrastaa seksiä useampi kuin 25%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaan myös sitten samalla vähän muutakin vastuuta ihmiselle, eli kaikki yhteiskunnan tuet pois vaan aikuisilta ihmisiltä. Jos ei pärjää omillaan, siinä se. Eihän se voi olla niin, että yhteiskunta hoitaa naisille tarvittaessa vaikka perheen, mutta miehille ainoastaan maanpuolustusvelvollisuuden. Tämä palsta ja mm. twitter on vakuuttanut minulle, että yksikään nainen ei saa minulta sääliä tai empatiaa, koska heiltäkään ei sitä miehille riitä. Jos todistaisin vaikka naisen pahoinpitelyn tai raiskauksen, niin kävelisin ohi. Vielä 10 vuotta sitten olisin varmasti auttanut, mutta keskivertonaisten todellisen luonteen paljastuttua ei kiinnostele. Naiset eivät ole miehille mitään velkaa eikä miehet naisill
Miten niin? Pohdiskelin vain omasta näkökulmasta tätä nykyistä feministien aloittamaa sukupuolisotaa. Omia läheisiä auttaisin toki, mutta empatia ei riitä tuntemattomille naisille tai heidän kuvitelluille ongelmilleen. Kaikki voivat puolestani pärjätä omillaan, mutta veikkaan että naiset siinä ovat ensin hätää kärsimässä :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaan myös sitten samalla vähän muutakin vastuuta ihmiselle, eli kaikki yhteiskunnan tuet pois vaan aikuisilta ihmisiltä. Jos ei pärjää omillaan, siinä se. Eihän se voi olla niin, että yhteiskunta hoitaa naisille tarvittaessa vaikka perheen, mutta miehille ainoastaan maanpuolustusvelvollisuuden. Tämä palsta ja mm. twitter on vakuuttanut minulle, että yksikään nainen ei saa minulta sääliä tai empatiaa, koska heiltäkään ei sitä miehille riitä. Jos todistaisin vaikka naisen pahoinpitelyn tai raiskauksen, niin kävelisin ohi. Vielä 10 vuotta sitten olisin varmasti auttanut, mutta keskivertonaisten todellisen luonteen paljastuttua ei kiinnostele. Naiset eivät ole miehille mitään velkaa eikä miehet naisille. Toivoisin, että useammat miehet ymmärtäisivät
Suosittelen jotain terapiaa tai lääkitystä, jos mieli on noin synkkä. Naiset ovat ihan samanlanlaisia kuin ennenkin ja miehen pitää viekoitella kuiten aikojen alusta päästäkseen panemaan. Taitaa nykyinen mies sukupolvi lukenut huonosti biologiaa ja urosten vaatimuksista miten saadaan naaras suostuvaiseksi. Ei se onnistu tekemättä itse mitään, vaikka kotona äiti aina passassi kaiken valmiiksi. Kannattaisi vihdoin kasvaa aikuiseksi.
Seksi on niin pieni osa parisuhdetta loppujen lopuksi. Vaikka exä olikin villi sängyssä ja seksiä ei tarvinnut pyydellä, niin jos ei se muu elämä siinä ympärillä toimi niin on se laiha lohtu.
En itse lämpeä yhdenillanjutuista, ne kuuluu nuoruuteen. Keski-ikäisenä haluaa jo sitä henkistä läheisyyttä enemmän, myös seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole rakastettua, rakkautta, omaa rakasta. Niin ei.
Seksi ei ole harrastus.
* Nainen
Minä olen kyllä harrastanut seksiä. Käynyt seksimessuilla, seksiklubilla, shoppaillut seksiasuja ja -leluja. Katsellut seksileffoja ja lukenut eroottista kirjallisuutta. Eikö tätä lasketa harrastamiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei ole harrastus.
* Nainen
Mitähän se valopään mielestä sitten olisi? Suorittaa yhdyntää?
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehenä on aivan turhaa edes yrittää löytää irtoseksiä koska vaihtoehtoina olisivat:
Ylipainoiset naiset
Vanhat naiset
Erityisen rumat naiset
Näin on ainakin, jos sinkkumies on ylipainoinen, vanha tai ruma. Ja niinhän sen kuuluukin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten selittää sen että monilla sinkkunaisilla on joku hormoniehkäisy käytössä?
Kaksi selitystä: 1) niitä käytetään muihinkin tarkoituksiin kuin raskauden ehkäisyyn (esim. runsaiden kuukautisten niukentamiseen tai akneen), mitkä ongelmat eivät poistu, vaikkei ihminen olisi suhteessa tai harrastaisi seksiä ja 2) jotkut ehkäisymuodot, varsinkin kierukka, ovat todella pitkäaikaisia, kestävät jopa useita vuosia, joten ehkäisy on saatettu ottaa parisuhteessa ollessa ja sittemmin nainen on sinkkuuntunut, mutta sama ehkäisyväline on edelleen voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten selittää sen että monilla sinkkunaisilla on joku hormoniehkäisy käytössä?
Kaksi selitystä: 1) niitä käytetään muihinkin tarkoituksiin kuin raskauden ehkäisyyn (esim. runsaiden kuukautisten niukentamiseen tai akneen), mitkä ongelmat eivät poistu, vaikkei ihminen olisi suhteessa tai harrastaisi seksiä ja 2) jotkut ehkäisymuodot, varsinkin kierukka, ovat todella pitkäaikaisia, kestävät jopa useita vuosia, joten ehkäisy on saatettu ottaa parisuhteessa ollessa ja sittemmin nainen on sinkkuuntunut, mutta sama ehkäisyväline on edelleen voimassa.
Ihan kiva hei, että käytätte noita e-pillereitä huvikseen ja kusette jäämät niistä sitten vesistöihin ja jopa käyttövesien sekaan. Ei se ole ihme, että nuoremmalla osalla väestöä on hormonitasot ihan sekaisin.
https://www.kaleva.fi/laakejaamat-kiertavat-vesistossa/2309564
"Vaikka hormoneja ei havaita, niitä voi silti olla vedessä haitallisia määriä. Lääkejäämien löytyminen luonnonvesistöistä kertoo jätevesien sekoittumisesta, ja yleensä vedessä on silloin myös hormoneja."
"Jätevesien puhdistus on Suomessa melko tehokasta, mutta jätevesilaitoksia ei ole suunniteltu nanogrammojen mittaisten kemikaalijäämien poistamiseen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva hei, että käytätte noita e-pillereitä huvikseen ja kusette jäämät niistä sitten vesistöihin ja jopa käyttövesien sekaan. Ei se ole ihme, että nuoremmalla osalla väestöä on hormonitasot ihan sekaisin.
&nbs
Tuntuu vehkeessä paljon paremmalta ku saa sinkkunaista vedelä ilman haittakumeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaan myös sitten samalla vähän muutakin vastuuta ihmiselle, eli kaikki yhteiskunnan tuet pois vaan aikuisilta ihmisiltä. Jos ei pärjää omillaan, siinä se. Eihän se voi olla niin, että yhteiskunta hoitaa naisille tarvittaessa vaikka perheen, mutta miehille ainoastaan maanpuolustusvelvollisuuden. Tämä palsta ja mm. twitter on vakuuttanut minulle, että yksikään nainen ei saa minulta sääliä tai empatiaa, koska heiltäkään ei sitä miehille riitä. Jos todistaisin vaikka naisen pahoinpitelyn tai raiskauksen, niin kävelisin ohi. Vielä 10 vuotta sitten olisin varmasti auttanut, mutta keskivertonaisten todellisen luonteen paljastuttua ei kiinnostele. Naiset eivät ole miehille mitään velkaa eikä miehet naisill
Ei hän väärässä ole. Intersektionaalisella feminismillä on valtavasti tekemistä naisten etuoikeuksien murtamisessa.
ei PIDÄ paikkaansa. (Väärä tietoa) ..sulla ap.
-
Fakta.
'harrastaa seksiä' = sinkkuihmiset?
Kyllä, se maailman ENITEN harrastetuin seksin 'laji' koskee aktiivisimmin kaikista maailman ihmisistä, kyllä vain, juuri heitä, he sitä 'seksiä harrastaa':
-
m a s t u r b o i n t i (onanointia).
Vierailija kirjoitti:
Ne runkkaa.
..BINGO!