Japanissa vain 1/5 lukiolaispojista suudellut naista
Näin se menee varmaan Suomessakin. Kaikki naiset saa kokemuksia, mutta miehistä vain kärkitason miehet saavat.
Tätä on naisten noudattama tasoteoria ja hypergamia.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
OK. No, nyt voit varmaan lähteä töihin.
Kirjoitan töissä.
Ratkaisu olisi sisko, joka antaa ensisuudelman. Toki kaikilla ei ole siskoa.
Hei, ap!
Naisen saaminen ei ole mikään ihmisoikeus ja velvollisuus naisille, joten lopeta ulina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan töissä.
Pskat kirjoitat
Miksi poikien edes pitäisi suudella naisia? Kuulostaa irvokkaalta ja laittomalta.
Ja samanikäisistä tytöistä neljännes.
Ei huomattavaa eroa, mutta saapihan sitä viiden prosenttiyksikönkin takia uhriutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan töissä.
Kannattaisi sitten varmaan tehdä niitä töitä. Vai oletko palstan mode?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan töissä.
Yrjönkadulla puoluetoimistossa? Tätä oon arvellutkin.
Juuri eilen julkaistun tutkimuksen mukaan koulutustason nousu lisää huomattavasti mahdollisuutta olla parisuhteessa. Joten kyllä niistä lukiolaispojista parisuhteeseen lopulta päätyy useampi kuin niistä hulttioista.
En jaksais ulista japanilaisten suutelemisista. Itseltäni on suutelut loppu, ellei mies ala hoitaa hampaitaan.
Työni on suoltaa yhtenäisyyttä repivää pas- siis sisältöä palstalle kotoa käsin, ja samalla saan viharunkata, myöskin käsin.
Palkka tulee ruplissa :)
Ap
Minä taisin olla 21v, kun ensimmäisen kerran suutelin naista. Se tilanne tuli tosi yllättäen. Vain hetkeä aikaisemmin baarissa tapaamani muutamia vuosia vanhempi nainen suuteli suoraan suulle.
Muistan vieläkin sen positiivisen järkytyksen, "Nyt se sitten tapahtui"! Yllätyin myös siitä miten lämpimiltä ne huulet tuntuivat. Tämä nainen ei varmaan edes muista koko tapahtumaa, ei ole miettinyt sitä sen koomin ja minulle se on yksi merkittävimpiä tapahtumia elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
En jaksais ulista japanilaisten suutelemisista. Itseltäni on suutelut loppu, ellei mies ala hoitaa hampaitaan.
Mä uhkasin samaa omalle puolisollani. Perustelun kunnolla. Ja a vot, oli tilannut hammaslääkärin vuosikymmenien jälkeen.
Naista heh lukiolaispojat on vielä kakaroita kyllä ne kerkiää pussailla myöhemminkin.
No, oma poika on lukiossa, eikä ole suudellut ketään, en ainakaan usko. On aika omissa oloissaan ja tytöt tuntuvat olevan hänelle kuin ulkoavaruuden olentoja. Tytöt vaan kehittyvät paljon nopeammin.