Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te masturboitte ovulaation aikana, verrattuna

Vierailija
05.11.2024 |

muuhun aikaan kuukaudesta.

Onko esim. dildo enemmän käytössä silloin tai muuta eroa?

T: Dildottelija

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vielä.

Eipä ole kukaan kommentoinut mitään.

Johtuuko se ehkä siitä, että en ensin kertonut omia kokemuksiani, luulin kyllä, että ne tulisi tuossa kysymyksessä ilmi.

Eli minua himottaa kerran kuussa, ovulaation aikaan, erityisen paljon ja käytän silloin dildoa. Toki hieron myös klitorista samalla sormin, mutta on aivan pakko silloin saada myös jotain sisäänsä. Muulloin pelkät sormet klitalla riittävät hyvin, dildo ei ole välttämätön. Mites teillä muilla?

Vierailija
2/9 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuhh..jysähti seisomaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hommannut dildoa kun ei varmaan budjetti riitä ja on lapsia enkä tiedä missä säilyttäisin, mutta juu oon huomannu et oviksen aikaan sinne sisälle kaipais voimakkaammin jotain. No joo sitä itteensä mutta hassua masturbaation yhteydessä puhua munasta. 

Vierailija
4/9 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta juu kyllä mulla on hyvin vahva paritteluvietti varsinkin oviksen aikaan ja jos on kauan kaivannut ja halunnut, niin penetraatio saattaa tuntua niin ylimaalliselta että silmissä sumenee. 

Vierailija
5/9 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta juu kyllä mulla on hyvin vahva paritteluvietti varsinkin oviksen aikaan ja jos on kauan kaivannut ja halunnut, niin penetraatio saattaa tuntua niin ylimaalliselta että silmissä sumenee. 

Kiva.että nautit, mutta tarkoitato nyt siis miehen kanssa vai itsetyydytyksessä?

Vierailija
6/9 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva.että nautit, mutta tarkoitato nyt siis miehen kanssa vai itsetyydytyksessä?

Miehen kanssa vähän poikkesin aiheesta sori. Se nyt oli pieni kannanotto kun tällä palstalla julistetaan että nainen ei saa yhdynnästä yhtään mitään ja että emätin on täysin vailla tuntoa. 

Vierailija
7/9 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin muulloinkin.

Vierailija
8/9 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa vähän poikkesin aiheesta sori. Se nyt oli pieni kannanotto kun tällä palstalla julistetaan että nainen ei saa yhdynnästä yhtään mitään ja että emätin on täysin vailla tuntoa. 

Niin jotain tuollasta on jossain kirjoiteltu, mutta ei kai ole kumminkaan tarkoitettu ettei emätin yhtään mitään tuntisi. Klitoriksessa kuitenkin tuntuu paljon enemmän, koska siinä on eniten tuntohermoja

Vierailija
9/9 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään enempää ku muulloinkaan. En ees ikinä oo tiennyt koska mulla on ovulaatio tai ehkä tiiän mut en oo perehtynyt mitä se tarkoittaa. Mulla on klitoriskiihotin ku en dildosta saa mitää. Sillä saa nopeasti ja helposti usean. Mutta käytän sitä harvoin ku se ei pidä yhtään panetusta.