Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Minulle iski hirveä ahdistus ja masennus kun työt loppui

Vierailija
04.11.2024 |

Olin 3 vuotta työtön ja sain tämän työpaikan kuin ihmeen kaupalla ja vielä viihdyin siellä. Aikaisemmat työpaikkani ovat olleet surkeita ja koin kiusaamista koska olen hieman ujonpuoleinen ja hiljainen ja en niin sosiaalisesti pidetty. Nyt kun tämä työsuhde päättyi tuntuu että olen taas "aloituspisteessä" vaikka työn aikaan tuntui että elämä kulkee johonkin suuntaan. kaikista pahin että en saanut edes paljon säästettyä kun tuli niin paljon laskuja ja menoja. Minun on ollut aikaisemmin vaikea saada töitä sen takia olin työtön 3 vuotta kun en vain saanut töitä ja epäonnistuin aina haastatteluissa. Nyt masentaa että jatkuuko se elämä taas työttömänä sen 3 vuotta tai jopa loppuiän. Mitään kovin asiakaspavelupainotteista työtä en pysty tehdä koska väsyn herkästi. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdi kaikkia hyviä kokemuksia, joita sait tässä viimeisimmässä työpaikassa. Ilmeisesti koit myös onnistumisia. Korosta niitä, kun haet seuraavaa työtä. Samalla saat itseluottamusta siitä, että oli työpaikka, jossa pärjäsit hyvin.

Voit hyvinkin löytää yhtä mukavan työn. Älä lannistu, vaikka tulisi takkiin. Yksi hyvä työkokemus antaa kuitenkin buustia pitkälle, pidä siitä tunteesta kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon. Hyvin samanlainen tilanne tääläkin. Olen huomattavasti enemmän masentuneempi kuin ennen 2 vuoden työssäoloa. Luulin oikeasti vielä syyskuun alussa, että nyt elämä paistaa. Runsas kuukausi sitten mietin jopa päättää päiväni.

Vierailija
4/6 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartu pulloon...ala ryypätä

Vierailija
5/6 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tartu pulloon...ala ryypätä

Ton huonompaa ns neuvoa ei olekaan! 

Tsemppiä ja voimia AP lle työnhakuun 🍀

Vierailija
6/6 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on oikeastaan positiivinen ongelma. Minä taas olen ollut aina huojentunut ja iloinen kun työt ovat loppuneet. Sanomattakin selvää, ettei töitä ole sitten tullut kovin suurella tarmolla haettua.

Sinullahan on mahdollisuudet päästä ihan hyvällä mielellä takaisin työelämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi