Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä, onko mies pettänyt minua?

Vierailija
19.02.2007 |

Minä ja miesystäväni ei asuta yhdessä. Tässä kerran olisin halunnut seksiä, mutta ihmettelin miksi mies oli niin välttelevä. Lopulta hän sai sanottua, että hänellä on jotain näppyjä peniksessä. Oli tutkinut lääkärikirjastakin mitä voisi olla ja kysyi onko minulla. No ei ollut. Oli kuulemma ollut jo muutama viikko sitten, mutta nyt tullut lisää. Mies tarjoutui käyttämään kondomia. Odotin, että kohta tulee syytös, että minä olen pettänyt häntä ja tartuttanut jonkin taudin. Mies on ennenkin epäillyt minun pettäneen häntä. Mutta ei. Ei mitään. Olin itsekin vähän pelästynyt, kun ajattelin, että voiko se siltikin olla minulta peräisin. Mies selitteli kovasti asiaa ja rauhoitteli minua ja laittoi vielä illalla viestin, että ota rauhallisesti.

Miltä tämä teistä kuulostaa? Minua alkoi epäilyttää, että mies on ollut jonkun toisen kanssa. Se olisi täysin mahdollista, koska en tiedä kaikkia hänen menojaan, kun ei asuta yhdessä. Miksi muuten hän olisi ottanut tuollaisen puolustuskannan? Jos itsellään olisi puhtaat jauhot pussissa niin eikö silloin olisi täysin loogista epäillä minua? Luulisi myös että olisi heti maininnut asiasta eikä vasta muutaman viikon päästä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää saada sinut tunnustamaan tuolla tavalla, kohta saattaa alkaa väittään että sinä olet tartuttanut häneen jonkun sukupuolitaudin, voi olla ettei hänellä mitään näppyjä ole edes.

Vierailija
2/3 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. puoli vuottakin aikaisemmin. Et maininnut kuinka kauan olette olleet yhdessä, mutta hyvin mahdollista, että tartunta saatu ennen teidän seurustelunne aloitusta. Jos kyseinen tauti, niin mieheltä poistetaan näppylät penslaamalla reseptilääkkeellä. Eli laitapa mies lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos kun itse pettää, niin kuvittelee myös muiden olevan samanlaisia ja yhtä heikkoja.