Millainen koulutus nykyään kannattaa hankkia?
Kommentit (27)
Ei oikein millään nykyään työllisty varmasti, lähihoitajiakin on työttömänä vaikka kuinka paljon.
Etätyökoulutus sen jälkeen työpaikka..kaljaa ja sipsejä rennosti kotisohvalla läppäriä näpytellen.
Mikään ei työllistä varmasti, mutta jotkin alat varmemmin kuin muut
Joku sellainen koulutus, missä voit työllistää itse itsesi yrittäjänä
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei työllistä varmasti, mutta jotkin alat varmemmin kuin muut
💡
Mä sanon että kannattaa hankkia vähintään amk tason koulutus koska mitä parempi koulutus on niin sitä helpomman työn saat ja sitä enemmän sulle maksetaan.
Nymeno suosii vain korkeasti koulutettuja. Kadunlakaisijat ja perseenpyyhkijät ne maata pystyssä pitävät, mutta jos osaa nostaa shamppanjalasia korrektisti, niin saa kunniaa ja hyvän palkan.
Siivoojia, rekkakuljettajia, hoitajia, kokkeja, lääkäreitä, psykologeja tarvitaan aina.
LouLou kirjoitti:
Siivoojia, rekkakuljettajia, hoitajia, kokkeja, lääkäreitä, psykologeja tarvitaan aina.
Joo joo, mutta kun niissä joutuu tekemään töitä.
LouLou kirjoitti:
Siivojilla palkka surkea, rekkakuljettajalla palkka surkea ellei halua asua auton kopissa, hoitajilla palkka surkea, kokeilla palkka surkea, lääkäreitä koulutetaan liian vähän, psykologi vaatii liikaa kouluja työhön nähden.
Kyllä mä sanon että kaikkien kannattaisi pyrkiä koodariksi,insinööriksi,tuktijaksi tai asiantuntijaksi. Noissa saa ehkä sen helpoimman työn ja hyvän palkan.
Lähde kullankaivajaksi Lappiin. Ihan saat itse päättää työtahtisi.
Vierailija kirjoitti:
Työllistyykö tradenomit vielä?
On niitä varmaan palkanlaskenta tehtävissä. Miten olis talkkari eli talonmies? Lvi alalla on isot liksat. Perusta vaikka oma lvi alan yritys.
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Siivojilla palkka surkea, rekkakuljettajalla palkka surkea ellei halua asua auton kopissa, hoitajilla palkka surkea, kokeilla palkka surkea, lääkäreitä koulutetaan liian vähän, psykologi vaatii liikaa kouluja työhön nähden.
Kyllä mä sanon että kaikkien kannattaisi pyrkiä koodariksi,insinööriksi,tuktijaksi tai asiantuntijaksi. Noissa saa ehkä sen helpoimman työn ja hyvän palkan.
Markassa on miljoonan alku.
Työnnä sinä koulutuksesi sinne mihin aurinko ei paista! :'D