Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen koulutus nykyään kannattaa hankkia?

Vierailija
04.11.2024 |

Millä on todennäköisintä työllistyä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Siivoojia, rekkakuljettajia, hoitajia, kokkeja, lääkäreitä, psykologeja tarvitaan aina.

Siivojilla palkka surkea, rekkakuljettajalla palkka surkea ellei halua asua auton kopissa, hoitajilla palkka surkea, kokeilla palkka surkea, lääkäreitä koulutetaan liian vähän, psykologi vaatii liikaa kouluja työhön nähden. 

Kyllä mä sanon että kaikkien kannattaisi pyrkiä koodariksi,insinööriksi,tuktijaksi tai asiantuntijaksi. Noissa saa ehkä sen helpoimman työn ja hyvän palkan. 

Asiantuntijaksi pääsee harvoin suoraan edes koulusta. Kokemus tekee asiantuntijaksi. Itse olen huomannut, että autokorjaamot voisivat tehdä hommia 24/7, joten itse ehdotan autoinsinööri/-mekaanikko. Töitä riittää ja palkkakin taitaa olla kohdillaan, ainakin jos huoltojen hintoja (töiden osuus) katsoo.

Vierailija
22/27 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Siivoojia, rekkakuljettajia, hoitajia, kokkeja, lääkäreitä, psykologeja tarvitaan aina.

Siivojilla palkka surkea, rekkakuljettajalla palkka surkea ellei halua asua auton kopissa, hoitajilla palkka surkea, kokeilla palkka surkea, lääkäreitä koulutetaan liian vähän, psykologi vaatii liikaa kouluja työhön nähden. 

Kyllä mä sanon että kaikkien kannattaisi pyrkiä koodariksi,insinööriksi,tuktijaksi tai asiantuntijaksi. Noissa saa ehkä sen helpoimman työn ja hyvän palkan. 

Markassa on miljoonan alku.

Ainoa työ mitä minä noista suostuisin tekemään on lääkärin työ, siinä on palkka hyvä mutta en taida lääkkikseen päästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli koulutus tai ei, lähinnä sattuma määrittelee, mihin päädyt

Vierailija
24/27 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaa. IT-ala?

tekoäly tulee

Vierailija
25/27 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energia-ala, sähkö-, lvi-, kylmäasentaja. Teollisuus, metalli-, prosessi-, labra.

Vierailija
26/27 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku EU:n iso kieli. Englanti ei ole sellainen.

Vierailija
27/27 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheterapeutti, erityisopettaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä