Suosittele hyvää gynekologia Helisingissä!
Tämä nyt ei kuulu oikein tänne mutta kysyn kuitenkin.
Olisi tarkoitus ottaa itseään niskasta kiinni ja mennä gynelle. Olen aiemmin hoitanut nämä tarkastukset tk-lääkärillä (ihana nainen) mutta nyt omalääkärinä ulkomaalainen mies ja erittäin epäystävällinen sellainen. En todellakaan mene sen luo kellariosastoa vilauttelemaan.
Pelkään myös näitä käyntejä koska ollut niin monta kivuliasta tutkimusta vuosien varrella.
Joten mistä löydän lempeän ja hyvän gynekologin? Helsingissä asun. Mieluiten keskustassa tai Itä-Helsingissä.
Kiitos etukäteen vastauksista!
Terv. Pelkoinen gynepotilas
Kommentit (8)
Ottaa vastaan Mehiläisessä Forumissa sekä Ympyrätalossa. Aivan ihana ja empaattinen lääkäri =)
ottaa vastaan ainakin Aikatalon Diacorissa. Aikoja voi olla vaikea saada.
Aivan mielettömän ihana lääkäri! Suosittelen! Vastaanottoa hänellä myös Felicitaksessa.
Kiitos ensinäkin kaikille vastanneille.
Te jotka suosittelitte Tarja Olkinuoraa niin osaatteko sanoa minkä hintainen yksi käynti tuolla Mehiläisessä (Forum) on?
Olisi myös kiva kuulla jotain käytännön kokemuksia hänestä. Ei toki tarvitse paljastaa pilkun tarkkaan omia käyntejään hänen luonaan mutta jotain sentään, jotta saisin jonkinlaisen kuvan hänestä.
Kiitos paljon jos jaksatte vielä vastata!
Femedasta Frederika Forsberg taikka Matti Mannonen. Suosittelen Femedaa lämpimästi, se on keskustassa Kalevankadulla ja on kiva henkilökunta, järkkää ajan lyhyelläkin varoitusajalla joillekkin lääkäreistä, mukavat ja kärsivälliset lääkärit - kuuntelevat ja keskustelevat, ymmärtävät että niin monet asiat vaikuttavat naisen elämään esim ehkäisymenelmästä keskusteltaessa, huippuvälineet, saa nopeasti lähetteet jatkotutkimusiin taikka esim ultraääniguru Brunolle joka on samassa kerroksessa.
Käynti on sellaisen 60-100 Eur, riippuen käynnin kestosta. Jos katsotaan ultralla, niinkuin suosittelen että vähintää kerran vuodessa paikat tarkistetaan, niin sen ei pitäsi maksaa ylimääräistä, ellei kuvia printata. Labrakokeet ja muut sellaiset maksaa sitten ylimääräistä, mutta jos 200kin maksaa kerran vuodessa ja kaikki kokeet otetaan, tutkitaan ja katsotaan ultralla, on se mielestäni todellakin sen mielenrauhan arvoista!!!! Ja saahan siitä Kelalta jotain takaisin. Kystiä, endometrioosia, myoomia ym juttuja löytynyt itseltä ja kavereilta jotka ovat sinne siirtyneet " potilaiksi" . Olen iloinen että en ole käynyt tk-lääkärillä, ei niitä olisi hoidettu yhtä hyvin ja tehokkaasti, saatika edes löydetty ennenkuin olisivat aiheuttaneet kipua taikka vahinkoa. Sen takia vaan, kokemuksen kautta, suosittelen lämpimästi!
Nyt en kyllä uskalla veikata käynnin hintaa, oliskohan ollut jotain 70 euron paikkeilla. Toivottavasti en pahasti väärin muista ;)
Lääkärinä hän on erittäin rauhallinen ja ystävällinen. Selittää asiat selkeästi ja hyvin, jotta maallikkokin ne ymmärtää. Tutkii aina perusteellisesti ja selvittää asiat tarkasti. Osaa huomioida eri ikäiset ja eri elämäntilanteessa olevat naiset. Kysyy aina kuulumiset, pieni mutta ihana asia. Olen itse käynnyt hänen vastaanotolla jo melkein 8 vuotta, kolme raskautta ja tietty muut käynnit. Hänelle saattaa myös olla hankala saada aikoja, mutta viimeaikoina ajan on saannut ihan hyvin.
Terkuin tyytyväinen potilas ;)
Lisäksi Helsingin lääkärikeskuksessa on mm Venesmaa Pekka, super ihana Hiilesmaa Vilho, Paukku Maarit. Näillä kolmella olen itse käynyt ja voin suositella heitä kyllä kaikkia.
Eniten voisin Hiilesmaata suositella kyllä heistä.
Käynti hinta on kaikilla heistä 70¿. Lisäksi tietty tulee papat, ultrat tms joita mahdollisesti otetaan.
Rita Siegberg.